ثبت نام دوره‌های مهدالرضا(ع) از ۱۰ مرداد آغاز می‌شود
۱۴۰۰-۰۴-۲۷
مدیر مرکز قران کریم آستان قدس رضوی از آغاز ثبت‌ نام دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) خبر داد.
ثبت نام دوره‌های مهدالرضا(ع) از ۱۰ مرداد آغاز می‌شود

 

ثبت نام دوره‌های مهدالرضا(ع)برای سال تحصیلی جاری؛ از ۱۰ مرداد آغاز می‌شود

مدیر مرکز قران کریم آستان قدس رضوی از آغاز ثبت‌ نام دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) برای سال تحصیلی جاری از۱۰ مرداد امسال خبر داد.

حجت الاسلام سید مسعود میریان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: زمان تعیین شده ثبت نام برای نونهالان شهر مشهد از ۱۰ تا ۱۴ مردادماه بوده و بازه زمانی ثبت نام شهرستان های استان خراسان رضوی ۱۷ لغایت ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ مشخص شده است‌

وی اظهار کرد: در این دوره ها روخوانی قرآن کریم و تجوید به سبک نوین قصه و بازی با هدف ایجاد علاقه و انگیزه کودکان در انس با قرآن کریم و آموزش کاربردی آیات و روایات توسط مربیان مهدالرضا(ع) ارائه خواهد شد.

مدیر مرکز قران کریم آستان قدس رضوی گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به آدرس markazquran.razavi.ar مراجعه کنند.

وی درباره ثبت نام درکلاس های مهدالرضا(ع) 2 نیز گفت: این دوره مختص قرآن آموزانی است که در سال تحصیلی 1399 - 1400 در کلاس های مهدالرضا(ع) شرکت داشته اند.

میریان ادامه داد: در دوره مهدالرضا(ع) 2 قرآن آموزان برای روانخوان شدن در فراگیری دروس تجوید مقدماتی و حفظ آماده می‌شوند که بیش از ۱۰۰۰نفر فراگیر درسطح مشهد ثبت نام کرده اند و کلاس های این گروه از فردا شروع می شود.

 

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید