برکه ی آفتاب: داستان غدیر خم برای کودکان
۱۴۰۰-۰۵-۱۱

Description: C:\Users\Administrator\Pictures\گ.jpg

پدیدآور: ناصر نادری؛ تصویرگر: محمد حسین صلواتیان

مشخصات نشر: تهران: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، انتشارات مدرسه، 1390.

شماره راهنمای دیویی: ب 136 ن 297/452 ک

معرفی کتاب:

عید غدیر روزی است که پیامبر (ص)، حضرت علی علیه السلام را به عنوان جانشین خود انتخاب فرمودند. در این روز، آیه ی اکمال نازل شد و دین خدا کامل گردید. هر ساله مسلمانان در سراسر جهان، به همین مناسبت جشن های بزرگی را برپا می کنند. اما این سوال برای برخی از پدرها و مادرها پیش می آید که چگونه کودکمان را با پیام غدیر آشنا کنیم؟ با چه زبانی برای آن ها این واقعه را توضیح دهیم که درک کنند؟

یکی از راه های آشنایی کودکان با این واقعه ی بزرگ، خواندن کتاب های خوبی است که در این زمینه برای کودکان و به زبان خودشان نوشته شده است. 

کتاب « برکه ی آفتاب: داستان غدیر خم برای کودکان» از جمله کتاب هایی است که برای آشنایی کودکان با این عید بزرگ اسلامی و مسئله ی امامت، نگارش شده است.

در كتاب مصور « برکه ی آفتاب: داستان غدیر خم برای کودکان» ، که به قلم « ناصر نادری» به رشته ی تحریر درآمده، ماجرای غدیر خم به انضمام بخشی به نام «بیشتر بدانید» برای كودكان به تصویر كشیده شده است.

برکه، میقات، نجران، یمن، مسجد شجره، مقام ابراهیم، وحی، مقداد، سلمان، خطبه، حوض کوثر، حسان، روزشمار غدیرخم، چگونه عیدغدیر را جشن بگیریم؟ از قسمت «بیشتر بدانیم و آیا می‌دانید که؟» در کتاب « برکه ی آفتاب: داستان غدیر خم برای کودکان» است.

کتاب « برکه ی آفتاب: داستان غدیر خم برای کودکان» که در 24 صفحه با زبانی کودکانه و ساده نگارش شده، توسط « محمد حسین صلواتیان» نیز تصویرگری شده است که لذت خواندن را برای کودکان دوچندان می کند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید