ارسال حدود 18 هزار فراخوان جشنواره كتاب سال رضوی به سراسر دنیا
۱۴۰۰-۰۶-۱۱
دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی خبر داد
ارسال حدود 18 هزار فراخوان جشنواره كتاب سال رضوی به سراسر دنیا

 

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی از ارسال 17 هزار و 880 فراخوان این جشنواره به سراسر دنیا به زبان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، مهدی قیصری‌نیک با اشاره به ارسال 17 هزار و 880 فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی به کشورهای مختلف جهان اظهار کرد: 13 هزار و 671 فراخوان براي مخاطبان مسلمان و مسيحي به زبان‌هاي اسپانيولي، اردو، فرانسوي، آذري، روسي، آلماني و همچنين مؤسسات اسپانيولي و آمريكايي ارسال شد.

وی همچنین از ارسال 4 هزار و 209 فراخوان براي مشتركين عرب‌زبان خبر داد.

دبیر اجرایی همایش تصریح کرد: پیش از این نیز فراخوان جشنواره به 62 کشور از سه قاره جهان ارسال شده است.

وی افزود: ارسال فراخوان به مراکز اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ اسلامی کشورهای مختلف با همکاری نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی و بخش امور بین‌الملل دبیرخانه این جشنواره و از طریق رایزن‌های فرهنگی و خانه‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور صورت گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مهلت ارسال آثار را ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: ناشران و نویسندگان می‌توانند آثار منتشر شدۀ خود در سال 99 و سال جاری را به دبیرخانه جشنواره واقع در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی ارسال کنند.

مراسم اختتامیه این جشنواره، هم‌زمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‏‌ها، موزه‌‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و محورهای جشنواره به سایت جشنواره به نشانیlibrary.aqr.ir/ketabsal  مراجعه کنند.

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید