دانشگاه امام رضا(ع) در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد
۱۴۰۰-۰۶-۱۱
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اعلام کرد
دانشگاه امام رضا(ع) در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: این دانشگاه در مقطع كارشناسی ارشد در ۳۰ عنوان رشته از بين داوطلبان دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش آستان‌نیوز، محمد قربان‌زاده ضمن تبریک به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۰ می‌توانند از تاریخ دهم تا سیزدهم شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

وی درباره ویژگی‌های دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) بیان کرد: این دانشگاه در مقطع كارشناسي ارشد در 30 عنوان رشته و در دو واحد مستقل برادران (واقع در خیابان دانشگاه) و خواهران (واقع در میدان فلسطین) از بين داوطلبان در گروه‌های مختلف در ۲۵ رشته به شیوه آموزش حضوری و ۵ رشته به شیوه آموزش الکترونیکی، دانشجو می‌پذیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) ادامه داد: این دانشگاه طی دو دهه فعاليت علمی و آموزشی، با ايجاد فضايی علمی، فرهنگی و تربيتی مناسب در مقايسه با ساير دانشگاه‌های غيردولتی كشور، مرکزی پويا و در حال توسعه به شمار می‌آید و با كسب رتبه سطح یک‌ در میان دانشگاههای غيردولتی، توانسته به يك دانشگاه پيشرو و مركزی برای پرورش استعدادهای جوانان مؤمن، متخصص و انقلابی تبديل شود.

قربان‌زاده با اشاره به اینکه دانشگاه امام رضا(ع) برترين دانشگاه غيردولتي كشور بر اساس جديدترين رتبه‌بندی مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری (ISC) است، گفت: بهره‌مندي از دو فضاي آموزشي مستقل خواهران و برادران در مساحتي بالغ‌بر 33 هزار مترمربع زیربنا، پذيرش دانشجو در بيش از 60 رشته دانشگاهي در مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري، برخورداری از ۶۱ عضو هیئت‌علمی ثابت و بهره‌گيري از تخصص 500 استاد برجسته از سراسر كشور، اين دانشگاه را به يكي از بزرگترين و مجهزترين دانشگاه‌هاي غيردولتي كشور تبديل كرده است.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های ممتاز این دانشگاه، زیرساخت و سامانه‌های یادگیری الکترونیکی است که ضمن داشتن سابقه و کارنامه درخشان، از جدیدترین فناوری‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای آموزش اثربخش بهره برداری می‌کند، همچنین در دوره بیماری کرونا، خلأ آموزش‌های حضوری را پر کرده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) همچنین درباره تسهيلات و امتيازات دانشگاه براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد نیز عنوان کرد: دانشجويان رتبه اول در اولين سال تحصيلي كه با گذراندن حداقل 16 واحد درسي در رشته‌های علوم انساني معدل بالاتر از 19 و در رشته‌های فني و مهندسي معدل بالاتر از 18.50 كسب نمايند، از 50 درصد تخفيف شهريه ثابت نیمسال سوم برخوردار خواهند شد.

 

وی با بیان این که دانشجويان حافظ كل قرآن داراي مدرك معتبر و قهرمانان ورزشي مشمول آیین‌نامه وزارت علوم به مدت 4 نيم سال از تخفيف شهريه ثابت بهره‌مند خواهند بود، افزود: همچنین دانشجوياني كه در طول تحصيل ازدواج نمايند از پرداخت 50 درصد شهريه ثابت همان نيمسال معاف خواهند بود.

 

مددجویان كميته امداد امام خميني(ره)، معاونت امداد مستضعفين آستان قدس رضوي و سازمان بهزيستي طبق شیوه‌نامه دانشگاه از تخفيف شهريه ثابت و متغير برخوردار خواهند بود.

 

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید