آغاز ثبت‌نام دوره‌های حفظ شبانه‌روزی قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان از فردا
۱۴۰۰-۰۶-۱۸
آغاز ثبت‌نام دوره‌های حفظ شبانه‌روزی قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان از فردا

نام‌نویسی بیست‌ویکمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نام‌نویسی بیست‌ویکمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

ثبت‌نام از طریق سایت مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در گفت‌وگو با فارس درباره نام‌نویسی دور جدید مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان گفت: این نام‌نویسی از طریق پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir از اول اردیبهشت‌ماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

شرایط شرکت در دوره‌های حفظ شبانه‌روزی

شاهسونی درباره شرایط داطلبان برای حضور در دوره‌های حفظ شبانه روزی قرآن گفت: داشتن سن ۱۴ تا ۲۲ سال، برخورداری از سلامت کامل جسمی و روحی، تسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، عدم تأهل و عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره شرایط اولیه حضور در این دوره است. البته کسانی که این شرایط را ندارند می‌توانند در دیگر دوره‌های حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) شرکت کنند.

وی از برگزاری احتمالی دوره آزمایشی به صورت غیرحضوری خبر داد و گفت: در صورت فراهم بودن شرایط بهداشتی آمادگی داریم تا تمامی مراحل دوره را به صورت حضوری برگزار کنیم ولی چنانچه شرایط مهیا نباشد ممکن است دوره آزمایشی را همانند سال قبل به صورت مجازی برگزار کنیم.

برگزاری دوره‌ها با قرنطینه کامل و رعایت ضوابط و فاصله‌گذاری

شاهسونی با بیان اینکه قرآن‌آموزان در مراکز شبانه‌روزی در قرنطینه کامل هستند، گفت: از تمامی قرآن آموزان حاضر در مراکز شبانه‌روزی در بدو ورود تست کرونا گرفته می‌شود و علاوه بر این مراکز در قرنطینه هستند و هر یک یا دو نفر از قرآن‌آموزان در اتاقی جدا مستقر هستند، نمازهای جماعت در فضای باز برگزار می‌‌شود، قرآن آموزان مجاز به تردد به خارج از مراکز برگزاری نیستند و اساتید و کارکنان خدماتی که در مراکز مستقر نیستند نیز موظف به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌ اجتماعی هستند. بنابراین داوطلبان می‌‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی در این طرح حضور یابند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://www.farsnews.ir/news
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید