مهمان کوچک: قصه هایی از زندگی امام حسین (ع)
۱۴۰۰-۰۷-۱۲

Description: C:\Users\Administrator\Pictures\ذذ.jpg

پدیدآور: مسلم ناصری؛ تصویرگر محمد­حسین صلواتیان

مشخصات نشر: مشهد: آستان قدس رضوی، شرکت به ­نشر، 1387.

شماره راهنمای دیویی: م 172 ن 953/297 ک

معرفی کتاب:

کتاب «­مهمان کوچک: قصه هایی از زندگی امام حسین (ع)»­، که به قلم «­مسلم ناصری»­، به رشتهی تحریر درآمده، در قالب داستان، کودکان را با شخصیت امام حسین علیه ­السلام آشنا می کند.

«­تصویری از بهار»، عنوان بخش آغازین کتاب است که به معرفی کوتاهی از سومین امام شیعیان، حضرت حسین بن علی علیه ­السلام، از ولادت تا شهادت ایشان می پردازد.

علاوه بر داستان «­مهمان کوچک»­، که نام کتاب نیز برگرفته از همین داستان است، کتاب، شامل 4 داستان دیگر با عناوین «­یک بازی دوست داشتنی»­، ­«­­گل همیشه بهار»­، «­شبیه همان مرد»­ و «­تشنه ­تر از همیشه» نیز می ­باشد.

در پایان کتاب نیز ، منابع مورد استفاده در تالیف آن، ذکر ­شده که از ویژگیهای یک کتاب خوب میباشد.

کتاب «­مهمان کوچک: قصه هایی از زندگی امام حسین (ع)»­، ، که جلد پنجم از مجموعه کتاب «­قصه های شیرین از زندگی معصومین علیهم السلام» می ­باشد، مناسب کودکان گروه سنی «­ب» و «­ج» می باشد.

کتاب در 24 صفحه به چاپ رسیده و مصور است.

در کتاب «­مهمان کوچک: قصه هایی از زندگی امام حسین (ع) » چنین می خوانیم:

نگاهی به حیاط کرد. ساکت و خلوت بود. ام­ سلمه هنوز نیامده بود. می خواست برگردد؛ اما دلش برای پدربزرگ تنگ شده بود. می خواست با او بازی کند و مثل هر روز روی سینه ­اش بنشیند. در چهارچوب در ایستاد و به آرامی گفت: «­پدربزرگ!» اما پیامبر بیدار نشد. کفش­ هایش را درآورد. دلش می­ خواست بغل پدربزرگ بخوابد. آهسته جلو رفت. نزدیک پیامبر کاسه­ ی آبی بود....

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید