۱۰ قصه از بانو فاطمه (س)
۱۴۰۰-۰۹-۲۸

پدیدآور: حسین فتاحی

مشخصات نشر: تهران: قدياني، کتابهاي بنفشه، 1396.

مشخصات ظاهری: ۱۰ ج. در يک مجلد: مصور (رنگي)

شماره دیویی: د 222 ف 973/ 297 ک

معرفی کتاب:

الگو و اسوه های ما در درجه نخست، معصومین علیهم السلام هستند. اگر می خواهیم به کسی کارهای خوب را یاد دهیم باید بر اساس الگوها و نمونه ها آموزش دهیم. از نظر روانشناسان، بهترین تربیت، تربیت الگویی است و چه الگویی بهتر از ائمه اطهار علیهم السلام هستند. کتاب« 10 قصه از بانو فاطمه (س) » از جمله کتاب هایی است که برای آَشنایی بهتر کودکان با حضرت فاطمه (س) و الگوگیری از ایشان تالیف شده است.

حضرت فاطمه سلام الله علیها دختر پیامبر اسلام، حضرت محمد صلی الله علیه و آله است. مادرش حضرت خدیجه، بانوی بزرگ و محترم قریش است. وی با حضرت علی علیه السلام ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان دو پسر و دو دختر به نام های امام حسن علیه السلام و امام حسین علیه السلام و زینب و ام کلثوم است. زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها پر از حادثه های پندآموز است.

کتاب« 10 قصه از بانو فاطمه (س)»، مجموعه ای 10 جلدی است که نویسنده آن « حسین فتاحی» است و « فرهاد جمشیدی» کار تصویرگری آن را بر عهده داشته است.  
کتاب حاضر، همان طور که از نامش پیداست 10 قصه ی زیبا و پندآموز از حضرت فاطمه (س) را برای کودکان به زبانی ساده و شیرین بازگو می کند.

هر جلد از مجموعه کتاب « 10 قصه از بانو فاطمه (س)» در 15 صفحه به نگارش درآمده و مناسب گروه سنی « ب» و « ج» می باشد.

مونس مادر، عروسی، لباس عروسی، بوی دست های تو، پرده ی گلدار، غذای بهشتی، خانه ی دوستی، پیرمرد و گردنبند، خیاط آسمانی و انار شیرین عناوین جلدهای این مجموعه را تشکیل می دهند.

 در بخشی از کتاب آمده است:

فاطمه پسرهایش را بوسید. دستی بر سرشان کشید. آن ها را دلداری داد. ناگهان به زبانش آمد و گفت: « من هم دلم می خواهد که شما لباس نو داشته باشید. امیدوارم تا روز عید لباستان آماده شود....

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید