قصه ی حضرت عیسی علیه السلام
۱۴۰۰-۱۰-۰۷

پدیدآور: محمود پوروهاب؛ تصويرگران حسين آسيوند، طيبه توسلي

مشخصات نشر: قم: براق، ۱۳۹۶.

مشخصات ظاهری: ۱۶ ص.: مصور (رنگي).

شماره دیویی: 1396 ق 785 پ 156/297

معرفی کتاب: 

مطالعه ی داستان های دینی و مذهبی علاوه بر آموزش غیر مستقیم شیوه ی درست زندگی و شناخت راه درست از بیراهه، تاثیر چشمگیری در رشد زندگی معنوی و خلاقیت دینی کودکان و نوجوانان دارد که باید از دوران کودکی مورد توجه والدین و مربیان آموزشی قرار گیرد.  کتاب « قصه ی حضرت  عیسی علیه السلام» که توسط « محمود پوروهاب» به نگارش درآمده، از جمله کتاب هایی است که برای کودکان و با زبان شیرین قصه، زندگی یکی از پیامبران الهی به نام حضرت عیسی علیه السلام را روایت می کند.

کتاب « قصه ی حضرت عیسی علیه السلام» که جلد دهم از مجموعه « قصه های پیامبران» می باشد توسط انتشارات جمال به چاپ رسیده است. این مجموعه، مسائل مذهبی، دینی و اسلامی را با ساده ترین جملات به همراه تصاویر زیبای رنگی برای مخاطب خود بازگو می کند.

 کتاب حاضر، در ابتدا به زندگی حضرت عیسی علیه السلام از بدو تولدش و مشکلاتی که برای مادرش حضرت مریم علیه السلام و زکریای پیامبر ( ع ) پیش آمده اشاره شده است. در ادامه به معجزات الهی حضرت عیسی علیه السلام که به خواست و اراده ی خداوند بزرگ انجام می داده اشاره شده است و بخش انتهایی داستان در رابطه با خیانت یکی از دوازده یار ایشان که به ” حواریون ” مشهور بودند و به صلیب کشیده شدن این خائن به عنوان حضرت عیسی ( ع ) می باشد. حضرت عیسی ( ع ) به خواست خداوند از دست کاهنان معبد نجات یافته و به آسمان ها باز می گردد و

مطالعه ی کتاب کتاب « قصه ی حضرت عیسی علیه السلام» به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

« قصه‌ي حضرت آدم عليه‌السلام» ، « قصه‌ي حضرت نوح عليه‌السلام» ، « قصه‌ي حضرت يوسف عليه‌السلام» ، « قصه‌ي حضرت موسي عليه‌السلام» ،  « قصه‌ي حضرت سليمان عليه‌السلام» ، « قصه‌ي حضرت ابراهيم عليه‌السلام» ، «قصه‌ي حضرت هود و حضرت صالح عليهماالسلام» ، «قصه‌ي حضرت يونس و حضرت عزيز عليهماالسلام» و « قصه‌ي حضرت داوود عليه‌السلام» عناوین سایر جلدهای مجموعه کتاب « قصه های پیامبران» را تشکیل می دهند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید