سردار سلیمانی مصداق بارز «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّار»
۱۴۰۰-۱۰-۰۸
حجت‌الاسلام یوسف‌ خانی، در رابطه با مکتب سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم مردمی و ساماندهی جبهه مقاومت استکبار جهانی را آواره و سرگردان کرده بود.
سردار سلیمانی مصداق بارز «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّار»

امام‌‌جمعه دلفان کوچ مفتضحانه سربازان آمریکایی از منطقه را محصول تلاش‌‌های سردار سلیمانی دانست و با اشاره به اینکه امروز نام این سردار بزرگ محبوب‌تر از گذشته است، گفت: شهید سلیمانی در برابر دشمن صلابت داشت و مصداق «اأَشِدّاءُ عَلَى الكُفّار» بود.

حجت الاسلام یوسف خانی، امام جمعه دلفانوی با بیان اینکه در میان اوصاف رهبر معظم انقلاب از سردار قاسم سلیمانی می‌توان به طرح و کلیدواژه مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد، گفت: باید با تبیین، تشریح و روشنگری به مکتب درس‌آموز سردار سلیمانی نگاه کنیم.

حجت‌الاسلام خانی با اشاره به اینکه آنچه ذهن ما را درگیر کرده؛ این است که چرا یک شخصیت توسط رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یک مکتب معرفی می‌شود، ادامه داد: این امر نشان از ابعاد شخصیتی برجسته سردار سلیمانی دارد به‌طوری‌ که وی در مقابل دوستان، متواضع و مایه آرامش و در مقابل دشمنان مصداق بارز «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّار» بود.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی کارکرد وسیع انسانی نه تنها در منطقه بلکه در جهان و در دل جنبش‌های آزادی‌خواه جهان ایجاد کرده است، افزود: امروز با نفوذ فرهنگی دشمن مواجه هستیم و با مکتب قاسم سلیمانی می‌توانیم این نفوذ فرهنگی را نابود کنیم.

وی با اشاره به اینکه شاهد رسوایی‌های استکبار بعد از شهادت سلیمانی بودیم، کوچ مفتضحانه استکبار را محصول تلاش سردار سلیمانی دانست و گفت: امروز سرویس‌های جاسوسی سیا می‌دانند که فرصتی برای ماندن ندارند و باید بروند.

این مدرس سواد رسانه نابودی داعش را برجسته‌ترین کار سردار سلیمانی دانست و با اشاره به اینکه فرمانده سپاه قدس با بهره‌گیری از تجربه دفاع مقدس و بسیج مردمی، جبهه مقاومت را ایجاد کرد، گفت: سردار سلیمانی نقش راهبردی، انسجام‌بخشی و مشاوره‌ای مستشاری برای جبهه مقاومت داشت و مهر و محبتش در دل تمام آزادی‌خواهان نفوذ کرده بود.

امام‌جمعه دلفان بر لزوم تبیین صفات سردار سلیمانی در میدان دیپلماسی و مقاومت تأکید کرد و ادامه داد: ما به سرفصل‌های مکتب سلیمانی که برگرفته از دین و عقلانیت، اخلاق، معنویت و ولایت‌مداری است، نیازمندیم.

وی با اشاره به اینکه در منطق و مکتب حاج قاسم سلیمانی هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش بود و این یک گزاره منطقی است، افزود: سردار سلیمانی در تمام ابعاد صاحب‌نظر بودند و همین امر موجب شده که ما امروز از شهید سلیمانی با عنوان مکتب سلیمانی یاد کنیم.

امام‌جمعه دلفان اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی علاوه بر اینکه موجب ماندگاری نام او شد، سبب انسجام جبهه مقاومت شده و امروز نام این سردار بزرگ محبوب‌تر از گذشته است.

انتهای پیام

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://lorestan.iqna.ir/fa/news/4023566
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید