حضرت موسي علیه السلام: قدرت معجزه
۱۴۰۰-۱۰-۲۸

پدیدآور: سپيده خليلي؛ تصويرگر سعيد رزاقي

مشخصات نشز: تهران: لوح دانش، ۱۳۸۷.

مشخصات ظاهری: [۱۱] ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی: م/ ح 721 خ 297/68ک

معرفی کتاب:

در میدان بزرگ شهر، همهمه ای بر پا بود. جادوگران به دستور فرعون به گرد هم آمده بودند تا با حضرت موسی دست و پنجه نرم کنند. آن ها چوبدست های خود را بر زمین انداختند. چوبدست ها به مارهای کوچکی تبدیل شدند و به سوی پیامبر خدا خزیدند. ناگهان موسی عصای خویش را بر زمین انداخت. چشمان مردم خیره ماند....

آن چه خواندید خلاصه ای از کتاب « حضرت موسي علیه السلام: قدرت معجزه» است که توسط « سپیده خلیلی» به زبان ساده و شیرین برای کودکان به نگارش درآمده و تصویرگری « سعید رزاقی» ، لذت خواندن کتاب را دو چندان می کند.

حضرت موسی علیه السلام از پیامبران اولوالعزم است که نام مبارک ایشان ۱۳۶ بار در قرآن مجید ذکر شده است. داستان زندگی موسی (ع) حکایتی جالب و آموزنده است که در قرآن کریم به گوشه ای از آن در چندین سوره اشاره شده است. یکی از بهترین راه ها برای آشنایی بهتر کودکان با زندگی پیشوایان اسلام، استفاده از قالب داستان است.

نویسنده در کتاب « حضرت موسي (ع): قدرت معجزه» ، به معجزه ی تبدیل عصای حضرت موسی علیه السلام به اژدها  اشاره می کند.

کتاب حاضر، از مجموعه کتاب های « آفتاب نبوت» است که در 9 جلد منتشر شده است. « حضرت آدم علیه السلام» ، « حضرت داوود علیه السلام» ، « حضرت ابراهیم علیه السلام»، « حضرت نوح علیه السلام» ، « حضرت یونس علیه السلام» ، « حضرت یوسف علیه السلام» ، « حضرت عیس علیه السلام» و « حضرت محمد صلوات الله علیه» سایر عناوین این مجموعه هستند.

مطالعه کتاب « حضرت موسي (ع): قدرت معجزه» به کودکان گروه سنی « ب» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید