عسل مجاني و هفت قصه‌ي ديگر
۱۴۰۰-۱۱-۰۹

پدیدآور: مجيد ملامحمدي؛ تصويرگر حميدرضا بيدقي.

مشخصات نشر: تهران: محراب قلم، کتابهاي مهتاب، ۱۳۸۷.

مشخصات ظاهری: ۲۳ ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی: ع 749 م 297/93ک

معرفی کتاب:

کتاب « ­عسل مجانی و هفت قصه دیگر» که به قلم محمود پوروهاب و مجید ملامحمدی، برای کودکان نوشته شده است جلد دوازدهم از مجموعه‌ی چهارده جلدی «­قصه‌های خیلی قشنگ» است که  هر جلد از آن به یک موضوع نو و خواندنی اختصاص دارد. مهربانی با حیوانات، ارزش کار و تلاش، گذشت و بخشش، احترام به دیگران، کمک به نیازندان، مهمان نوازی، ارزش صدقه، احترام به پدر و مادر، مهربانی با کودکان، عیادت بیماران، محبت به غیر مسلمانان، شوخی ها، انصاف و عدالت و ارزش علم موضوعاتی است که در این مجموعه کتاب ها ببه ان اشاره شده است.

هر جلد از مجموعه کتاب « قصه های خیلی قشنگ» ، دربردارنده‌ی چند قصه­ ی شیرین درباره ی رفتار و زندگی چهارده معصوم علیهم السلام است که هر کدام از این قصه‌های آموزنده می‌تواند در روش های تربیتی-رفتاری کودکان به کار آید.

کتاب « عسل مجانی و هفت قصه دیگر» ، شامل 8 قصه ی کوتاه از زندگی پیامبر اسلام صلوات الله علیه می­ باشد که با موضوع «­شوخی­ ها» به نگارش درآمده است.

«­پول هدیه­ ام را بده»­، «­کفش­ های پیامبر چه شد؟»، «­شوخی»، «­گریه­ ی آن سه نفر»، «­عسل مجانی»، «­سفیدی در چشم»، «­خرماخوری با یک چشم» و «­پای چپ پیامبر» عناوین داستان­ های کتاب حاضر را تشکیل می­ دهند.

خواندن کتاب « عسل مجانی و هفت قصه ی دیگر» به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید