۱۰ قصه از امام زمان (عج) برای بچه‌ها
۱۴۰۰-۱۲-۲۵

پدیدآور: به روايت فريبا کلهر؛ تصويرگر حسام الدين طباطبايي

مشخصات نشر: تهران: قدياني، کتابهاي بنفشه، ۱۳۹۵.

مشخصات ظاهری: ۱۲۶ ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی: 1395 د 657 ک 297/959ک

معرفی کتاب:

بچه‌های عزیزی که دوست دارید امام زمان خود را بهتر بشناسید و سؤالات زیادی در مورد ایشان دارید، یکی از راه‌های رسیدن به پاسخ پرسش‌های ذهن شما مطالعه کتاب‌هایی در همین موضوع است. برای این که با آن حضرت انس و الفت داشته و نسبت به ایشان شناخت پیدا کنید  و در تمام موقعیت‌های زندگی خود آن حضرت را به عنوان سرمشق خود قرار دهید می توانید کتاب « ۱۰ قصه از امام زمان عج الله براي بچه‌ها» را که به قلم فریبا کلهر روایت شده را بخوانید.

این کتاب داستانی، زندگانی امام مهدی علیه السلام را  از وقایع پیش از به دنیا آمدن تا غیبت کبری با زبان ساده و شیرین داستان بیان می‌کند، که مطالعه آن برای شما بسیار مفید و راهگشاست. از دیگر ویژگی های خوب کتاب، تصاویر زیبا، جذاب و گویای در کتاب است که خواندن آن را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

عناوین قصه های کتاب « 10 قصه از امام زمان عج الله برای بچه ها» عبارتند از: « نرگس خاتون در راه است» ، « بانویی به نام ملیکه» ، « خواستگاری» ، « بمان حکیمه!» ، « خبری که راست بود» ، « جعفر دروغگو» ، « سه نشانه» ، « دلِ تنگ» ، « اولین رابط» و « آخرین رابط».

در بخشی از کتاب « 10 قصه از امام زمان عج الله برای بچه ها» چنین می خوانیم:

می‌خواستم باز هم صاحب الزمان (عجل الله فرجه الشریف) را ببینم. به همان زودی دلم برایش تنگ شده بود. ایستاده بودم. منتظر. منتظر. منتظر. ناگهان مأمورها آمدند. به دنبال صاحب الزمان (عجل الله فرجه الشریف) آمده بودند. همه جا را گشتند. از همه سؤال کردند او را دیده‌اند یا نه. هیچ کس جواب درست و حسابی به آن‌ها نداد. هیچ کس با آن‌ها همکاری نکرد. آن‌ها نتوانستند صاحب الزمان (عجل الله فرجه الشریف) را پیدا کنند. مثل این بود که پرنده‌هایی نورانی او را با خود به جای امنی برده‌اند. به جایی که دست هیچ دشمنی به او نرسد. بعد از آن روز، دیگر کسی صاحب الزمان (عجل الله فرجه الشریف) را ندید. و این آغاز غیبت صغری بود. غیبتی که ۶۹ سال طول کشید.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید