آهوی سرگردان و هفت قصه ی ديگر
۱۴۰۱-۰۱-۱۴

پدیدآور: محمود پوروهاب؛ تصويرگر: حميدرضا بيدقي

مشخصات نشر: تهران: محراب قلم، کتابهاي مهتاب، 1386.

مشخصات ظاهری: ۲۴ ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی: 943 آ 68/297 ک

معرفی کتاب:

هوا گرم بود. جیرجیرک ها در باغ می خواندند. امام سجاد علیه السلام همراه یارانش از کنار باغی می‌گذشت. ناگهان کنار باغ، شاخ و برگ بوته ها به شدت به هم خورد.همه به آن سو نگاه کردند. یکی فریاد زد: « آهو! آهو!» ببینید به آن طرف فرار کرد. آهو کمی دورتر میان چند درخت ایستاد و چشم هایش را به ان ها دوخت و هوهو کرد. انگار کسی را صدا می کرد یکی فریاد زد: « چه اهوی درشتی! کاش می توانستیم او را بگیریم.» آهو انگار صدا را شنید، چون .... برای این که ادامه ماجرا را دنبال کنید می توانید کتاب « آهوی سرگردان و هفت قصه ی دیگر» را مطالعه کنید.

کتاب حاضر شامل هشت داستان کوتاه و شیرین با عناوین « خروس تنها» ، « گربه ی تشنه» ، « سگی در بیابان» ، « بگذارید راحت باشید» ، « جوجه های قشنگ» ، « مرا نجات بده» ، « آهوی سرگردان» و « به خاطر یک کار خوب» می باشد که موضوع همه داستان ها پیرامون مهربانی با حیوانات و بر اساس رفتار و زندگی چهارده معصوم علیهم السلام است .

کتاب « آهوی سرگردان و هفت قصه ی دیگر» که به قلم « محمود پوروهاب» به نگارش درآمده، جلد اول از مجموعه کتاب « قصه های خیلی قشنگ» است.  هرجلد از این مجموعه کتاب، به یک موضوع نو و خواندنی اختصاص دارد.

«مهربانی با حیوانات»، «ارزش کار و تلاش»، «گذشت و بخشش»، «احترام به دیگران»، «کمک به نیازمندان»، «مهمان نوازی»، «ارزش صدقه»، «احترام به پدر و مادر»، «مهربانی با کودکان»، «عیادت بیماران»، «محبت به غیر مسلمانان»، «شوخی ها»، «انصاف و عدالت» و «ارزش علم»، موضوعات مجموعه کتاب 14 جلدی « قصه های خیلی قشنگ» را تشکیل می دهند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید