تنبلی که کار نمی کرد و هشت قصه ی دیگر
۱۴۰۱-۰۱-۲۸

پدیدآور: مجيد ملامحمدي؛ تصويرگر: حميدرضا بيدقي

مشخصات نشر: تهران: محراب قلم، کتابهاي مهتاب،1386.

مشخصات ظاهری: ۲۴ ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی: 943 آ 297/68ک

 

معرفی کتاب:

در مدینه مرد تنبلی بود که از کارکردن خوشش نمی امد، اما از خوردن خسته نمی شد. دائم منتظر بود فامیلش به او کمک کنند، یا همسایه ای، کسی از راه برسد و برای او و خانواده اش غذا بیاورد. بالاخره مدتی بعد، او فقیر شد و دیگر تنوانست نان زن و بچه اش را تهیه کند. کمک مردم و فامیل هم کم شد. مرد تنبل یک روز نشست و با خود فکر کرد. آن قدر فکر کرد و فکر کرد تا چیزی به یادش آمد... به نظر شما مرد تنبل چه فکری کرده بود؟ برای این که ادامه ماجرا را دنبال کنید به شما پیشنهاد می کنیم کتاب « تنبلی که کار نمی کرد و هشت قصه ی دیگر» را مطالعه کنید.

کتاب حاضر، جلد دوم از مجموعه کتاب های « قصه های خیلی قشنگ» است که به قلم « مجید ملامحمدپور» به رشته ی تحریر درآمده و توسط « حمیدرضا بیدقی» تصویرگری شده است.

« دستی که پیامبر بوسید» ، « فاطمه خیلی خسته است» ، « خرما برای کار» ، « فکر خوب حضرت علی» ، « او خیلی مهربان است» ، « کار شما درست نبود» ، « چرا امام صادق ناراحت شد؟» و « دوست عزیز پدربزرگ» سایر عناوین داستان های کتاب « تنبلی که کار نمی کرد و هشت قصه ی دیگر» را تشکیل می دهند.

داستان های شیرین و کوتاه کتاب « تنبلی که کار نمی کرد و هشت قصه ی دیگر» که همگی برگرفته از سیره و روش اهل بیت علیهم السلام می باشد، علاوه بر آشنایی بیشتر کودکان با گفتار و رفتار ائمه اطهار علیهم السلام، باعث می شود به ارزش کار و تلاش نیز پی ببرند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید