آغاز رویداد استارت‏اپی اسلامی قرآنی در نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن
۱۴۰۱-۰۲-۰۶
رویداد استارتاپی اسلامی - قرآنی با عنوان «۱۱۴ استارت‏اپ» با هدف آموزش تجربه محور در راستای کارآفرینی اسلامی - قرآنی از ۵ تا ۷ اردیبهشت، به مدت سه روز در نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن برگزار می‌شود.
آغاز رویداد استارت‏اپی اسلامی قرآنی در نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن

به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم، مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش بنیان گفت: رویداد استارت‏اپی اسلامی ـ قرآنی، از مجموعه فعالیت‏های بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن کریم محسوب می‏‌شود که براساس برنامه‏‌ریزی انجام شده از ۵ تا ۷ اردیبهشت‏ در سالن نشست‏‌های بخش نوجوان نمایشگاه برگزار خواهد شد.

سیدیاسر ساجدی افزود: از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به برگزاری رویداد آموزشی ـ تجربی سه روزه، آموزش تجربه‏ محور کارآفرینی اسلامی ـ قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از استادان مجرب، اهدای جایزه به سه تیم برتر و امکان حمایت از ایده‌‏های برتر اشاره کرد.

وی گفت: این رویداد در محور‌های آموزش قرآن کریم، تبلیغ و ترویج قرآن کریم، گردشگری و توریسم، هنر‌های تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‏ بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و نرم افزار و تولید محتوای چندرسانه‌ای و برگزاری رویداد‌های اسلامی ـ قرآنی (باتوجه ویژه به نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم) برگزار می‌شود.

مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان، اضافه کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کرده اند، برگزاری این رویداد از جمله نوآوری‏‌های نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم است.

ساجدی گفت: تقویت و گسترش زیست بوم استارتاپی با رویکرد اسلامی ـ قرآنی در کشور از سوی مجموعه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی ادامه داد: جوایز درنظر گرفته شده برای گروه‌‏های برتر در این رویداد استارت‏اپی اسلامی - قرآنی شامل مبلغ‌های ۶ و ۵ و ۴ میلیون تومان برای سه رتبه اول تا سوم است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://www.ghatreh.com/news/nn63503809
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید