جواب مهمان نوازی و شش قصه ی دیگر
۱۴۰۱-۰۲-۱۵

پدیدآور: مجید ملامحمدی؛ تصويرگر: حميدرضا بيدقي

مشخصات نشر: تهران: محراب قلم، کتابهاي مهتاب،1386.

مشخصات ظاهری: ۲۴ ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی:731 م 297/68ک

معرفی کتاب:

چند جذامی دور هم نشسته بودند و با غصه به آتش نگاه می کردند. هیچ کس حرف نمی زد. شعله های آتش بالا می رفت و آن ها را گرم می کرد. کمی آن طرف تر، زن های جذامی داشتند توی یکی از خیمه ها غذا می پختند. خیمه های جذامی ها با خانه های شهر مدینه فاصله داشت. ناگهان دو جوان به آن ها نزدیک شدند. یکی از آن ها با صدای بلند به دوستش گفت: « نگاه کن، چه قیافه های وحشتناکی دارند! آن ها خطرناک اند. آن ها را باید کشت.... برای دنبال کردن ماجرا می توانید کتاب « جواب مهمان نوازی و شش قصه ی دیگر» را مطالعه کنید.

کتاب حاضر، جلد ششم از مجموعه 14 جلدی « قصه های خیلی قشنگ» است که هر کدام از جلدهای آن به موضوعی خاص مانند « مهربانی با حیوانات» ، « ارزش کار و تلاش» ، « مهربانی با کودکان » و ... اختصاص دارد. هرکتاب در بردارنده ی چند قصه ی شیرین درباره ی رفتار و زندگی چهارده معصوم علیهم السلام است. هرکدام از این قصه های آموزنده می تواند در روش های تربیتی- رفتاری کودکان به کار می آید. .اگر بخواهید برای فرزندتان، معصومین علیهم السلام را به عنوان الگوی زندگی معرفی کنید این کتاب یکی از بهترین گزینه هاست. داستان هایی بسیار جذاب که حتی برای بزرگترها هم سرگرم کننده و آموزنده است و با نثری روان و تصاویری دلنشین برای استفاده هر چه بهتر کودکان تألیف شده است.

« گنجشک های دوست داشتنی» ، « جواب مهمان نوازی» ، « مهمانی برای جذامی ها» ، « هفت روز تمام» ، « انتظار» ، « خدا میهمانی را دوست دارد» و « به خاطر آن شب» عناوین داستان های کتاب « جواب مهمان نوازی و شش قصه ی دیگر» را تشکیل می دهند و موضوع همه ی آن ها « مهمان نوازی» می باشد.

 

مطالعه ی کتاب « جواب مهمان نوازی و شش قصه ی دیگر» به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید