خبر مهم و شش قصه ی ديگر
۱۴۰۱-۰۳-۱۰

پدیدآور: محمود پوروهاب؛ تصويرگر: حميدرضا بيدقي

مشخصات نشر: تهران: محراب قلم، کتاب‌هاي درسي مهتاب، 1386.

مشخصات ظاهری: ۲۴ ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی: 314 خ 297/68 ک

معرفی کتاب:

ببین! چه جوجه های قشنگی! این قُدقُدا خانم هم مامان آن هاست. می بینی عزیزم؟! می بینی چقدر نازند؟! پیامبر که در اتاق مشغول استراحت بود، این صدا راشنید و لبخند زد. صدا، صدای « ام فضل» ، زن عموی پیامبر بود که از نوه اش حسین نگهداری می کرد. ام فضل چون می دانست پیامبر نوه اش را خیلی دوست دارد، او را با خود به خانه ی پیامبر می برد. قُد قُد قُد قُدا...صدای مرغ بلند شد. ام فضل خندید...آن چه خواندید بخشی از کتاب « خبر مهم و شش قصه ی دیگر» است که به قلم « محمود پوروهاب» به نگارش درآمده است.

« دوست» ، « کسی که محبت نداشته باشد» ، « این لباس را می شود شست» ، « چه پسر خوبی!» ، « مرد مهربان» و « چرا گریه می کنی؟» عناوین سایر داستان های کتاب حاضر را تشکیل می دهند.

کتاب « خبر مهم و شش قصه ی دیگر» جلد نهم از مجموعه‌ی چهارده جلدی « قصه‌های خیلی قشنگ» به قلم محمود پوروهاب و مجید ملامحمدی است که برای کودکان نوشته شده است. هر جلد از این کتاب‌ها به یک موضوع نو و خواندنی اختصاص دارد. مثل: مهربانی با حیوانات، ارزش کار و تلاش، گذشت و بخشش، احترام به دیگران، کمک به نیازندان، مهمان نوازی، ارزش صدقه، احترام به پدر و مادر، مهربانی با کودکان، عیادت بیماران، محبت به غیر مسلمانان، شوخی ها، درباره انصاف و عدالت و درباره ارزش علم.

موضوع داستان های شیرین کتاب « خبر مهم و شش قصه ی دیگر» مهربانی با کودکان است که برگرفته از رفتار و زندگی چهارده معصوم علیهم السلام می باشد.

مطالعه ی کتاب حاضر به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید