امضای لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» با حضور اعتاب مقدس
۱۴۰۱-۰۳-۲۱
لوح و نماد وفاق و هم‌عهدی «همه خادم الرضاییم(ع)» با حضور اعتاب مقدس امضاء شد.
امضای لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» با حضور اعتاب مقدس

 همزمان با شب میلاد حضرت رضا(ع) نماد همه خادم الرضاییم(ع) که در سالیان اخیر شعار محوری آستان قدس رضوی انتخاب و منتشر شده است، مورد امضای نمایندگان اعتاب مقدس قرار گرفت.
در دهه کرامت امسال نیز شعار و نماد همه خادم الرضاییم(ع) دوباره بین مراکز و موسسات فرهنگی مورد استقبال قرار گرفت و به پیشنهاد آستان قدس رضوی با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه در شب میلاد امام رضا(ع) لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» امضاء و رسانه‌ای شد.
امشب لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» با حضور زائران و مجاوران و به میزبانی آستان قدس رضوی، توسط دکتر مالک رحمتی قائم مقام آستان قدس رضوی، مصطفی فیضی مدیر عالی حرم، دکتر حسن الشمری؛ ریاست دیوان وقف شیعی، دکتر سلیم الجصانی دانشیار زبان و ادبیات عربی دانشگاه کوفه، سيد محمد مجيد موسوي توليت مسجد كوفه، مصطفی ضیاء الدین، تولیت آستان مقدس حضرت عباس(ع) و قائم مقام عتبه حسینی(ع) و چندی دیگر تولیت مزارات و اعتباب مقدس در رواق امام خمینی(ره) امضا شد.
پس از امضای لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» نماینده اعتاب به نشانه هم عهدی و همدلی دست به دست هم داده و همنوا با مردم شعار لبیک یاحسین(ع)، لبیک یا رضا(ع)، لبیک یا عباس(س)، لبیک یاعلی(ع) و ... سر دادند.
در پایان این بخش از برنامه شب میلاد حضرت رضا(ع)، حیدر حسن الشمری؛ ریاست دیوان وقف شیعی در سخنانی کوتاه اجتماع نمایندگان اعتاب در حرم مطهر رضوی و امضای لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» را تجدید عهد و پیمان با اهل بیت(ع) معرفی و عنوان کرد: اجتماع خدام ائمه هدی(ع) در این شب عزیز یک پیام برای جهانیان دارد و آن هم این است که ما همگی در کنار یکدیگر خادم و مدافع همه اهل بیت(ع) و رسول گرامی اسلام(ص) و راه ایشان هستیم.
وی تاکید کرد: این پیام مشترک همه اعتاب است: «ما اجازه نخواهیم داد دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل خبیث ذره‌ای به مقدسات توهین کنند».
حیدر حسن الشمری ادامه داد: در این میلاد فرخنده همه شهدای عزیز که به فرمان مرجع شیعیان آیت الله سیستانی برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) لبیک گفتند به ویژه شهید مجاهد سردار سلیمانی و برادرش ابومهدی المهندس را یاد می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: ما از سرزمین مقدس مزار اهل بیت(ع) خدمت شما رسیدیم تا در این مناسبت فرخنده و زیر این سقف با برکت، تبریک عرض کنیم و عهد ببندیم که در این مسیر مقدس خواهیم ماند تا به شرط توفیق به مولا امام زمان(عج) خدمت کنیم.

 

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://news.razavi.ir/fa/324260
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید