در انتظار مهمان و پنج قصه ی ديگر
۱۴۰۱-۰۳-۲۴

پدیدآور: مجيد ملامحمدي؛ تصويرگر: حميد رضا بيدقي

مشخصات نشر: تهران: محراب قلم: کتاب‌هاي مهتاب، 1385.

مشخصات ظاهری: ۲۴ ص.: مصور (رنگي)

شماره دیویی: 418 د 297/68 ک

معرفی کتاب:

ماریه تنها و غریبانه جلو خانه شان ایستاده بود. چشم نداشت که ببیند اما گوش هایش را تیز کرده بود. بچه ها در کوچه شترسواری می کردند. همه غرق بازی بودند. اما او تنها بود. ناگهان دوستش جلو آمد و دست او را گرفت و گفت: « چرا بازی نمی کنی دختر؟! تو هم بیا بازی. بیا!» ماریه بغض کرد. دور چشم های بسته اش پر از اشک شد. حلیمه دوباره اصرار کرد. ماریه با صدای گرفته گفت: « نه نمی آیم.» حلیمه عصبانی شد. دست او را رها کرد و گفت: « همه اش تقصیر خودت است. خودت می خواهی تنها باشی.» آن چه خواندید بخشی از داستان « مهربان» از کتاب « در انتظار مهمان و پنج قصه ی دیگر» است که به قلم مجید ملامحمدی به نگارش درآمده است.

« در انتظار مهمان» ، « من هم مریضم» ، « خواب پیامبر» ،  « مهربان» ، « چه کسی می آید؟» و « دست پُر» عناوین داستان های کتاب حاضر را تشکیل می دهند.

کتاب « در انتظار مهمان و پنج قصه ی دیگر» جلد دهم از مجموعه کتاب « قصه های خیلی قشنگ» است که داستان های آن برگرفته از گفتار و رفتار ائمه ی اهل بیت علیهم السلام می باشد.

داستان های هر جلد از مجموعه کتاب « قصه های خیلی قشنگ» حول موضوعی می باشد مانند مهربانی با حیوانات، ارزش کار، مهربانی با پدر و مادر، مهمان نوازی و ...

کودکان با مطالعه ی داستان های شیرین کتاب « در انتظار مهمان و پنج قصه ی دیگر» با ارزش و اهمیت عیادت از بیماران آشنا می شوند.

مطالعه ی کتاب حاضر به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
کتاب « در انتظار مهمان و پنج قصه ی ديگر»
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید