حضرت یونس علیه السلام: دیدار با خدا در شکم ماهی
۱۴۰۱-۰۴-۰۷

پدیدآور: سپیده خلیلی؛ تصویرگر: سعید رزاقی

مشخصات نشر: تهران: لوح دانش، ۱۳۸۷

مشخصات ظاهری: 12 ص. ؛ مصور ( رنگی)

شماره دیویی: ح 721 خ 297/68 ک

معرفی کتاب:

هر چه حضرت یونس سعی کرد مردم شهر نینوا را به یکتا پرستی دعوت کند، فایده ای نداشت. او مردم را از خشم خداوند ترساند ولی باز هم بی فایده بود. تا آن که یونس (ع) که بسیار خسته و دل شکسته شده بود، از شهر بیرون رفت. به یک باره آسمان تیره و تار شد و ابرهای سیاه همه جا را فرا گرفتند. عذاب الهی بر آن ها نازل شد. خداوند به نهنگی امر کرد تا یونس را ببلعد، مبادا به او صدمه ای وارد شود...شما می توانید ادامه داستان را در کتاب « حضرت یونس علیه السلام: دیدار با خدا در شکم ماهی» دنبال کنید.

کتاب حاضر از مجموعه کتاب های « آفتاب نبوت» است که توسط « سپیده خلیلی» به نگارش درآمده و « سعید رزاقی» کار تصویرگری آن را بر عهده داشته است.

داستان زندگي پيامبران همانا مصداق عيني و عملي مفاهيمي چون بردباري و استقامت ، ايمان و شهامت و... است كه در صورت طرح آن با بياني ساده و موجز مي توان ارزش اين مفاهيم را به كودكان نماياند. در مجموعه کتاب های « آفتاب نبوت» سعي بر آن بوده است تا با تحقق اين هدف، كودكان از غناي اخلاقي دستاورد ها و مبناي انساني آموزه هاي پيامبران بهره مند شوند.

« حضرت آدم (ع) » ، « حضرت داوود (ع) » ، « حضرت ابراهیم (ع) » ، « حضرت نوح (ع) » ، « حضرت یوسف (ع) » ، « حضرت موسی (ع) » ، « حضرت عیسی (ع) » و « حضرت محمد (ص) » عناوین سایر جلدهای مجموعه کتاب « آفتاب نبوت» را تشکیل می دهند.

مطالعه کتاب « حضرت یونس علیه السلام: دیدار با خدا در شکم ماهی» به کودکان گروه سنی « ب» و « ج» پیشنهاد می شود. کتاب حاضر در قطع خشتی و در 12 صفحه توسط انتشارات « لوح دانش» به چاپ رسیده است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید