حضرت نوح علیه السلام: کشتی در خشکی
۱۴۰۱-۰۴-۰۷

پدیدآور: سپیده خلیلی؛ تصویرگر: سعید رزاقی

مشخصات نشر: تهران: لوح دانش، ۱۳۸۷

مشخصات ظاهری: 12 ص. ؛ مصور ( رنگی)

شماره دیویی: ح 721 خ 297/68ک

معرفی کتاب:

سال ها گذشت. نوح نهصد و پنجاه سال در میان این مردم ماند و آزار آن ها را تحمل کرد، به این امید که شاید به راه راست هدایت شوند. نوح که صبرش تمام شده بود گفت: « خدایا! هیچ یک از کافران را بر روی زمین زنده نگذار، چون اگر زنده بمانند بنده های تو را گمراه می کنند.» خداوند به او وحی فرستاد: « آن طور که به تو فرمان می رسد، یک کشتی بساز!» نوح به فرمان خدا به جایی دور از شهر رفت. تخته ها و میخ هایی جمع کرد ..... آن چه خواندید بخشی از کتاب « حضرت نوح علیه السلام: کشتی در خشکی» است که به قلم « سپیده خلیلی» به نگارش درآمده است.

کتاب حاضر از مجموعه 9 جلدی کتاب های « آفتاب نبوت» است که زندگی پیامبران را برای کودکان گروه سنی « ب» و « ج» با زبان شیرین قصه بیان می کند.

داستان زندگي پيامبران همانا مصداق عيني و عملي مفاهيمي چون بردباري و استقامت ، ايمان و شهامت و... است كه در صورت طرح آن با بياني ساده و موجز مي توان ارزش اين مفاهيم را به كودكان نماياند. در مجموعه کتاب های « آفتاب نبوت» سعي بر آن بوده است تا با تحقق اين هدف، كودكان از غناي اخلاقي دستاورد ها و مبناي انساني آموزه هاي پيامبران بهره مند شوند.

« حضرت آدم (ع) » ، « حضرت داوود (ع) » ، « حضرت ابراهیم (ع) » ، « حضرت یونس (ع) » ، « حضرت یوسف (ع) » ، « حضرت موسی (ع) » ، « حضرت عیسی (ع) » و « حضرت محمد (ص) » عناوین سایر جلدهای مجموعه کتاب « آفتاب نبوت» را تشکیل می دهند.

از ویژگی های خوب کتاب « حضرت نوح علیه السلام: کشتی در خشکی» علاوه بر زبان ساده و شیوای کتاب، تصویرگری های خوب کتاب است که لذت خواندن را برای کودکان دوچندان می کند.

منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید