افتتاح سومین پایگاه کتابخوانی در حرم مطهر رضوی
۱۴۰۱-۰۴-۱۲
در ادامه طرح توسعه فضای کتابخوانی در حرم مطهر رضوی، سومین پایگاه‌ کتابخوانی در حرم مطهر رضوی واقع در رواق امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسید.
افتتاح سومین پایگاه کتابخوانی در حرم مطهر رضوی

به گزارش آستان نیوز، پس از تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر ترویج فرهنگ مطالعه و گسترش فضای کتابخوانی در اماکن متبرکه رضوی، طرح توسعه پایگاه‌ های کتابخوانی در حرم مطهر رضوی با بهره‌برداری از 3  فضای اختصاصی در رواق‌ها برای مطالعه و کتابخوانی زائران و مجاوران به همت سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
نخستین فضای کتاب‌خوانی دی‌ماه سال 1400 در رواق نجمه خاتون و دومین پایگاه نیز 20 اردیبهشت سال جاری در رواق دارالعباده تکمیل شد و معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی این دو فضا را با بیش از 180 جلد کتاب در موضوعات دینی، اعتقادی، تربیتی با محوریت کودک، نوجوان و عمومی تجهیز کرد. در حال حاضر نیز سومین فضای مطالعه در رواق امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسیده است
«رواق کتاب» صحن قدس نیز یکی دیگر از مکان‌های اختصاصی برای کتابخوانی است که روزانه با اجرای برنامه‌هایی همچون منبر کتاب، حلقه‌های معرفت، قصه‌گویی برای کودکان، رونمایی از کتاب، معرفی و خوانش و امضاء کتاب پذیرای خیل زیادی از زائران، فعالین حوزه کتاب، نویسندگان و صاحب نظران و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://news.razavi.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید