برگزاری آزمون های کتبی دوره تربیت مربی حفظ قرآن
۱۴۰۱-۰۴-۱۲
آزمون های کتبی دوره‌ تربیت مربی حفظ قرآن با هدایت و نظارت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طی روزهای آینده برگزار می‌شود.
برگزاری آزمون های کتبی دوره تربیت مربی حفظ قرآن

آزمون های کتبی دوره تربیت مربی حفظ قرآن که از سوی ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم و با هدایت و نظارت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه طراحی شده است، طی روزهای آینده برگزار می‌شود.

بر همین اساس این آزمون‌ها روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ تیرماه با حضور بیش از دو هزار نفر از شرکت‌کنندگان از سوی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی به صورت سراسری و برخط به نشانی https://lms.telavat.ir برپا می‌شود.

این آزمون‌ها در سه درس «آشنایی با علوم قرآنی» (۱۳تیرماه)، «فنون معلمی و روانشناسی تربیتی» (۱۴ تیرماه) و «روانشناسی در حفظ قرآن کریم» (۱۵ تیرماه) برگزار خواهد شد.

سایر دروس شامل «روش تدریس حفظ قرآن کریم» و «تدویرخوانی» از سوی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزار شده یا در آینده برپا خواهد شد.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه هدف از برگزاری این دوره‌ها را شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنها جهت تدریس در دوره‌های آموزش حفظ قرآن كریم عنوان کرده است.

شرکت‌کنندگان در صورت کسب حد نصاب لازم در تمامی آزمون‌ها(کتبی و عملی) ضمن دریافت گواهینامه، مجوز تدریس در دوره‌های آموزش حفظ قرآن کریم را دریافت خواهند کرد.

دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزارکننده این دوره‌ها شامل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، ارتش، سپاه، بسیج، دارالقرآن حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم است.

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
ایکنا
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید