حضرت آدم علیه السلام: اولین پیامبر
۱۴۰۱-۰۴-۱۲

پدیدآور: سپیده خلیلی؛ تصویرگر: سعید رزاقی

مشخصات نشر: تهران: لوح دانش، ۱۳۸۷

مشخصات ظاهری: 12 ص. ؛ مصور ( رنگی)

شماره دیویی: آ/ح 721 خ297/68 ک

معرفی کتاب:

خداوند بزرگ، زمین را در دو روز آفرید و کوه های سنگین را بر روی آن استوار کرد. نعمت های روی زمین را در چهار روز آفرید و پس از آن از ماده ای شبیه گاز به آفرینش آسمان پرداخت. آن گاه فرشته ها را آفرید که خدا را بپرستند و او را ستایش کنند. سپس تصمیم گرفت که آدم، همسر و فرزندانش را بیافریند تا روی زمین زندگی کنند و آن را آباد سازند. پس به فرشته ها خبرداد که می خواهم مخلوق تازه ای بیافرینم تا در زمین خلیفه ی من باشد و آن را آباد کند و ... آن چه خواندید شروع کتاب « حضرت آدم علیه السلام: اولین پیامبر» است که به قلم « سپیده خلیلی» به نگارش درآمده است.

کتاب حاضر از مجموعه 9 جلدی کتاب های « آفتاب نبوت» است که زندگی پیامبران را برای کودکان گروه سنی « ب» و « ج» با زبان شیرین قصه بیان می کند.

داستان زندگي پيامبران همانا مصداق عيني و عملي مفاهيمي چون بردباري و استقامت ، ايمان و شهامت و... است كه در صورت طرح آن با بياني ساده و موجز مي توان ارزش اين مفاهيم را به كودكان نماياند. در مجموعه کتاب های « آفتاب نبوت» سعي بر آن بوده است تا با تحقق اين هدف، كودكان از غناي اخلاقي دستاورد ها و مبناي انساني آموزه هاي پيامبران بهره مند شوند.

« حضرت نوح (ع) » ، « حضرت داوود (ع) » ، « حضرت ابراهیم (ع) » ، « حضرت یونس (ع) » ، « حضرت یوسف (ع) » ، « حضرت موسی (ع) » ، « حضرت عیسی (ع) » و « حضرت محمد (ص) » عناوین سایر جلدهای مجموعه کتاب « آفتاب نبوت» را تشکیل می دهند.

از ویژگی های خوب کتاب « حضرت آدم علیه السلام: اولین پیامبر» علاوه بر زبان ساده و شیوای کتاب، تصویرگری های خوب کتاب است که لذت خواندن را برای کودکان دوچندان می کند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید