10 قصه از بانو فاطمه (س)
۱۴۰۱-۰۹-۱۵

پدیدآور: حسین فتاحی

مشخصات نشر: تهران: قدیانی، کتاب های بنفشه

مشخصات ظاهری: ج

معرفی کتاب:

حضرت فاطمه(س) دختر پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص) است. مادرش حضرت خدیجه، بانوی بزرگ و محترم قریش است. وی با حضرت علی ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان دو پسر و دو دختر به نام‌های امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و زینب و ام کلثوم است. زندگی حضرت فاطمه(س) پر از حادثه‌های پند آموز است. این حادثه‌ها ما را با زندگی آن بزرگوار آشنا می‌کند. کتاب «  « 10 قصه از بانو فاطمه (س)» همراه با تصویرهای زیبا، شما را با گوشه هایی از زندگی این بانوی‌بزرگوار اسلام آشنا می‌سازد.

کتاب حاضر، حاوی 10 جلد مجموعه قصه هایی از بانو فاطمه (س) است و همه ی قصه های این 10 جلد در یک کتاب جمع آوری شده است. هر قصه از این کتاب، یکی از داستان های پند آموز حضرت فاطمه (س) را به کودکان می آموزد. این کتاب تنها گوشه ای از زندگی این حضرت بازگوار را بازگو می کند.

 در بخشی از کتاب « 10 قصه از بانو فاطمه (س)»  آمده است:

« فاطمه پسرهایش را بوسید. دستی بر سرشان کشید. آنها را دلداری داد. ناگهان به زبانش آمد و گفت: «من هم دلم می‌خواهد که شما لباس نو داشته باشید امیدوارم تا روز عید لباستان آماده شود....»

عناوین مجلدات این کتاب به شرح ذیل می باشد:

جلد اول: مونس مادر ؛ جلد دوم: عروسی؛ جلد سوم: لباس عروسی؛ جلد چهارم: بوی دست های تو؛ جلد پنج: پرده گلدار؛ جلد ششم: غذای بهشتی؛ جلد هفتم: خانه دوستی؛ جلد هشتم: پیرمرد و گردن بند؛ جلد نهم: خیاط آسمانی؛ جلد دهم: انار شیرین.

این مجموعه در 10 جلد جداگانه نیز منتشر شده است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید