رقابت ۴۸۰ نفر در آزمون پایانی مفاهیم مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
۱۴۰۱-۱۱-۰۴
مرحله نهایی آزمون مفاهیم شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) جمعه، هفتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
رقابت ۴۸۰ نفر در آزمون پایانی مفاهیم مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

مرحله نهایی آزمون مفاهیم شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از سه جزء ابتدایی مصحف شریف جمعه، هفتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

این آزمون به صورت سراسری و همزمان میان ۴۸۰ متسابق بانو و آقا از ساعت ۹ صبح به صورت سیستمی انجام می‌شود. متسابقان طی این بازه زمانی به ۳۵ سؤال چهارگزینه‌ای پاسخ خواهند داد.

همچنین مرحله نهایی رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل طبق جدول زمانبندی در مقطع بالای ۱۸ سال پنجشنبه، ششم بهمن‌ماه و در مقطع پایین ۱۸ سال جمعه هفتم بهمن‌ماه به صورت برخط از ساعت ۸ تا ۱۷ ضبط و سپس فایل‌های ضبط شده با حضور داوران، قضاوت می‌شود. عدم حضور فینالیست‌ها در ساعت تعیین شده به منزله انصراف از مسابقه است.

یادآور می‌شود، مقرر بود مرحله نهایی آزمون رشته مفاهیم جمعه ۳۰ دی‌ماه برگزار شود که به دلیل تقارن با آزمون کنکور سراسری و قطعی اینترنت به هفتم بهمن‌ماه موکول شد.

محتوای آزمون رشته مفاهیم قرآن کریم از ترجمه(با مطالعه یکی از ترجمه‌های موجود مصحف شریف) سه جزء نخست مصحف شریف است که آزمون، طی دو مرحله مقدماتی و نهایی بوده که مرحله مقدماتی آن سپری شده و جمعه هفتم بهمن ماه ، آزمون پایانی مفاهیم مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) می باشد که این مرحله نیز به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه www.dqimamAli.com برگزار می شود.

شرکت‌کنندگان در مرحله نهایی آزمون پایانی مفاهیم مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) به ۳۰ سؤال چهارگزینه‌ای از ترجمه سه جزء اول قرآن طی بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای پاسخ خواهند داد که در این مرحله به پاسخ‌های نادرست، نمره منفی تعلق می‌گیرد.

متسابقان توجه داشته باشند:

  1. سؤالات به صورت تک تک نمایش داده خواهد شد و در صورت پاسخگویی به یک سؤال و رفتن به سوال بعد، امکان بازگشت و نمایش مجدد سؤال قبل وجود ندارد.
  2. در صورت قطع اتصال اینترنت به هر دلیل، تمامی سؤالاتی که تا آن لحظه پاسخ داده شده، ثبت می‌شود. لذا بدون نگرانی پس از وصل مجدد اینترنت و ورود به بخش آزمون، شرکت‌کنندگان می‌توانند به سایر سؤالات خود پاسخ دهند اما به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده توجه داشته باشند.
  3. متسابقان به هیچ وجه از دکمه بازگشت مرورگر خود در هنگام نمایش سؤالات آزمون استفاده نکنند.
مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
ایکنا
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید