هدیه ی جشن تکلیف
۱۴۰۱-۱۱-۱۱

پدیدآور: علی باباجانی، تصویرگر: گلنار ثروتیان

مشخصات نشر: مشهد، به نشر، 1398.

مشخصلت ظاهری: 12ص. : مصور(رنگی)

معرفی کتاب:

مراسم جشن تکلیف یک رویداد مذهبی است که در مدارس و در منازل برگزار می شود. برای آشناکردن کودکان با این رویداد مذهبی می توان از کتاب هایی که در این باره نوشته شده اند کمک گرفت. از جمله ی این کتاب ها « هدیه ی جشن تکلیف» است که در قالب داستان و به زبان کودکانه توسط « علی باباجانی» به نگارش درآمده است.

این کتاب که در 12 صفحه منتشر شده داستان دختری به نام « حنانه» را روایت می کند که می خواهد برای مراسم جشن تکلیف مدرسه یک روزنامه دیواری با موضوع حجاب درست کند اما چیز زیادی در این باره نمی داند. به همین خاطر از دیگران کمک می خواهد. به نظر شما حنانه در این کار موفق می شود؟

کتاب « هدیه ی جشن تکلیف» از مجموعه کتاب های « قصه های حنانه» است که شامل داستان های کودکانه با محتوای دینی و اخلاقی است. محور اصلی قصه ها، دختری بنام حنانه است که با پدر، مادر و برادرش حامد زندگی می‌کند. حنانه به سنی رسیده است که باید از حجاب بداند و آن را رعایت کند. نویسنده با داستان های این کتاب، دختران «گروه سنی ب» را به مراقبت از پوشش و حجاب خود، علاقمند می‌کند.این کتاب می‌تواند به شیوه‌ای غیر مستقیم در تربیت اسلامی فرزندانمان موثر باشد.

مجموعه کتاب « قصه های حنانه» شامل 10 جلد می باشد که در هر یک از مجلدات آن در قالب داستان به موضوع حجاب پرداخته شده است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید