دنیا هدیه می خواهد
۱۴۰۱-۱۱-۱۱

پدیدآور: علی باباجانی، تصویرگر: سمینه خوبی

مشخصات نشر: مشهد، به نشر، 1397.

مشخصات ظاهری: 36 ص.

معرفی کتاب:

بچه ها می دونستید امام مهدی علیه السلام هر صبح و غروب برای ما دعا میکنه . من از وقتی فهمیدم خیلی خوشحال شدم . منم دوست دارم برای آقا دعا کنم. شنیدم یک سری دعا هست که اگه ما بخونیم امام مهدی (عج) خیلی خوشحال میشه. یکی از اون دعاها، دعای عهد هست. این دعایی هست که صبح ها خونده میشه , برای اینکه به امام مهدی قول بدیم همیشه به یادش هستیم. هر کسی این دعا رو چهل روز بخونه خدا اون و از یارای امام مهدی حساب میکنه. نویسنده کتاب « دنیا هدیه می خواهد» بخش هایی از این دعای زیبا را برای شما بچه ها با زبانی ساده و شیرین بیان کرده است.

حالا اگر دوست داری نیایش و دعا رو یاد بگیری، دوست داری با خدای مهربان حرف بزنی و  دوست داری امام زمان (عج) را دعا کنی این کتاب را مطالعه کن که پر از دعاهای قشنگ است. بخوان و بعد هم مار را دعا کن.

در این کتاب با استفاده از مفاهیم دعای عهد، شعرهای زیبای کودکانه ای در مورد امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- نوشته شده است.
خواندن کتاب« دنیا هدیه می خواهد» علاوه بر لذت بخش بودن، توجه کودک را نسبت به امام زمانش-عجل الله تعالی فرجه الشریف- بیشتر کرده و دعاهای قشنگی را به او می‌دهد.

مطالعه ی کتاب « دنیا هدیه می خواهد» که توسط « علی باباجانی» به نگارش درآمده و توسط انتشارات به نشر به چاپ رسیده به کودکان 9 تا 11 سال پیشنهاد می شود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید