با حضور منتخبان از استان‌های مختلف فینال هفدهمین جشنواره مردمی تلاوت‎های مجلسی جمعه در تهران
۱۴۰۱-۱۱-۱۱
فینال بخش ملی و انتخابی بخش بین‌الملل هفدهمین جشنواره مردمی تلاوت‌های مجلسی(فجر تلاوت) با حضور منتخبان تعدادی از استان‌ها به میزبانی شش منطقه از تهران برگزار می‌شود.
با حضور منتخبان از استان‌های مختلف فینال هفدهمین جشنواره مردمی تلاوت‎های مجلسی جمعه در تهران

فرایند هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی و دومین دوره بخش بین‌الملل جشنواره (قاری الجمهور) از دهم شهریور تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران (تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مولوی تهران) در جریان است و مراحل استانی این رویداد طی این ماه‌ها همانند ادوار قبل برپا شد.

همچنین طی چهار روز متوالی داوری و بررسی مراحل و تلاوت فنی ۱۲۶ قاری از سراسر کشور در نهایت اسامی ۳۰ برگزیده رشته قرائت تحقیق از سوی دبیرخانه هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی اعلام شد. در نهایت راهیافتگان به فینال این دوره از جشنواره انتخاب شدند تا برای کسب رتبه برترین قاریان قرآن ایرانی از دیدگاه مردمی به رقابت بپردازند.

همچنین با توجه به در پیش بودن مراسم بخش ملی و انتخابی بخش بین‌الملل هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی(فجر تلاوت)، جمعه، ۱۴ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا به طور همزمان محافلی با حضور منتخبان تعدادی از استان‌ها و انتخاب برترین قاری مردمی و مجلسی‌ سال به میزبانی شش منطقه از تهران(شش گروه) برپا می‌شود.

گروه اول در اسلامشهر خیابان امام سجاد(ع) زرافشان سابق، کوچه بهارستان ۵۴، مسجد حضرت امام حسین(ع) و گروه دوم در شهرستان ملارد، خیابان امام خمینی(ره)، مسجد امام جعفر صادق(ع) و گروه سوم نیز در لویزان، امامزاده پنج تن حضور دارند.

گروه چهارم در بلوار ارتش، شهرک شهید محلاتی،‌ مسجد جامع پیامبر اعظم(ص) و گروه پنجم نیز در میدان امام حسین(ع)، ابتدای خیابان ۱۷ شهریور، خیابان صفای شرقی، موسسه احسن الحدیث و گروه ششم در اتوبان آهنگ(محلاتی)، بلوار ابوذر، پل ششم، مسجد حضرت ولیعصر(عج)، حضور خواهند داشت.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
ایکنا
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید