آغاز اردوی آموزشی معلمان قرآن دوره ابتدایی
۱۴۰۱-۱۱-۱۱
دانشگاه فرهنگیان به منظور آموزش روش تدریس قرآن به معلمان دوران ابتدایی، اردوی آموزشی معلمان قرآن دوره ابتدایی را با حضور ۱۳۰ نفر از مدرسان قرآن در استان‌های قزوین و بوشهر آغاز کرده است.
آغاز اردوی آموزشی معلمان قرآن دوره ابتدایی

از جمله مشکلات آموزش قرآن در مدارس این است که معلمان با روش تدریس درس قرآن آشنایی چندانی ندارند، با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان به عنوان متکفل تربیت معلمان آینده این مرز و بوم شناخته می‌شود، برای رفع این نقیصه برنامه‌ریزی کرده و اقدام به برگزاری اردوی آموزشی معلمان قرآن دوره ابتدایی کرده که بخش زیادی از آن طی ماه رجب اجرایی خواهد شد.

بر همین اساس دانشگاه فرهنگیان از تمام اساتیدی که مدرس درس قرآن هستند، دعوت کرده تا در اردوی چندروزه‌ای حضور یابند. در این اردو با همکاری سازمان پژوهش آموزش و پرورش اساتیدی که نویسنده و مولف کتاب آموزش قرآن هستند حضور یافته و روش تدریس این کتاب را به معلم‌ها منتقل می‌کنند.

سیده‌فاطمه موسوی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در این رابطه گفت: در این اردوی آموزشی از هر استان مدرسان درس آموزش قرآن در رشته آموزش ابتدایی دعوت شده است تا جهت آموزش روش تدریس کتاب‌های قرآن پایه اول تا ششم ابتدایی حضور داشته باشند.

موسوی با اشاره به اینکه در این دو دوره مجموعاً ۱۳۰ نفر حضور دارند، اظهار کرد: دو استان قزوین و بوشهر به عنوان محل برگزاری این اردو در نظر گرفته شده است. در اردوی آموزشی که به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود ۸۰ نفر و در اردوی استان بوشهر نیز ۵۰ نفر حضور دارند.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: اردوی استان قزوین از دوشنبه نهم بهمن‌ماه آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۳ بهمن ادامه دارد. همچنین اردوی استان بوشهر نیز از ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه در جریان خواهد بود.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
ایکنا
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید