پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز)
۱۴۰۱-۱۱-۲۵

پایگاه مجلات تخصصی نور از مجموعه پایگاه‌های مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را برعهده دارد. شبکه جهانی نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از سال ۷۷ اقدام به عرضه مجلات مربوط به علوم اسلامی و علوم انسانی بر روی پایگاه حوزه کرد. استقبال کاربران و قابلیت‌های روز افزون مورد نیاز متخصصان مراجعه‌کننده، این شبكه را بر آن داشت تا با راه‌اندازی «پایگاه مجلات تخصصی نور» پاسخگوی این نیاز باشد.

آنچه در این پایگاه عرضه شده حاصل تلاش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از مهرماه سال ۱۳۸۴ تا کنون است.

پایگاه مجلات تخصصی نور در پنج بخش با عناوین " فهرست موضوعی" ، " پدیدآوران" ، " مجلات" ، " همایش ها" و " ناشران" طبقه بندی شده است.

درج هزاران شماره از صدها عنوان مجله تخصصی در قالب موضوعات مختلفی چون: «قرآن و حدیث»، «فلسفه، کلام و عرفان»، «فقه، اصول و حقوق»، «کتابداری و اطلاع‌رسانی»، «روان‌شناسی»، «اقتصاد»، «هنر»، «مدیریت»، «حقوق»، «علوم انسانی» و ... این پایگاه را به یکی از مهمترین بانک‌های اطلاعات مجلات در زمینه علوم اسلامی و علوم انسانی تبدیل کرده است. ازجمله ویژگی‌های مهم این پایگاه، ارائه مجلات دارای رتبه علمی ـ پژوهشی و علمی ـ ترویجی در زمینه علوم انسانی است.

روش استفاده از آن این‌گونه است که هر کاربر می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد. ثبت‌نام در این پایگاه به سادگی و با ثبت مشخصات نام کاربری و رمز ورود امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان به استفاده از این پایگاه به نشانی https://www.noormags.ir مراجعه کنند.

مطالعه مقالات در پایگاه نورمگز رایگان است، اما دانلود مقالات هزینه دارد. پیشنهاد می‌شود پژوهشگران پیش از دانلود مقاله موردنظر، عنوان آن را در اینترنت جستجو کنند، ممکن است بتوانند آن را در پایگاه‌های دیگر به صورت رایگان بیابند. اپلیکیشن این پایگاه برای استفاده  از اطلاعات پایگاه بر روی حامل‌های مختلف ارتباطی همچون تلفن همراه و تبلت در سیستم عامل اندروید نیز طراحی و تولید شده است

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://www.noormags.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید