پرسمان قرآن
۱۴۰۱-۱۲-۲۰

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با درک نیازهای جامعه و مطالبات مردم در زمینه پاسخ‌گویی دینی و به منظور تمرکز و ارتقاء سطح پاسخگویی، مراکز مختلف پاسخ‌گویی خود را سامان داده و مرکز منسجم و گسترده‌ای تحت عنوان «مرکز ملی پاسخ‌گویی به سوالات دینی» را تأسیس نمود. پرسشگران در ارتباط با این مرکز تخصصی، علاوه بر دریافت پاسخ سوالات و رفع شبهات از آموزه‌های دینی، ارتباط مستقیم و بی‌واسطه ای را با متخصصان و کارشناسان حوزه علمیه تجربه می‌کنند که این تجربه هم اعتماد آنها به یک مرکز پاسخ‌گویی دینی حوزوی را افزایش داده و هم به آرامش و اطمینان درونی آنها در مواجهه با پرسش‌ها و شبهات موجود کمک می کند. این مرکز با استفاده از اساتید و محققین حوزه علمیه و با هدف پاسخگویی تخصصی به سوالات دینی اقشار مختلف جامعه، کارشناسان خود را در گروه هایی تخصصی سازماندهی کرده و مشغول انجام وظیفه می باشند. این مرکز پاسخگویی را در به سه صورت مکتوب، تلفنی و اینترنتی انجام می دهد. . یکی از روش های پاسخ گویی اینترنتی " پرسمان قرآن" می باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پرسمان قرآن نقش پشتيبان انجمن گفتگوی قرآنی (اسك قرآن)را  بر عهده دارد. مطالب و پرسش و پاسخ‌هایی كه در انجمن گفتگوی قرآنی به نتيجه نهایی رسيده، جمع‌بندی شده و در قالب يك مقاله كامل بر روی خروجی این سايت قرار می‌گيرد

پایگاه " پرسمان قرآن " تلاشی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و به نشانی http://www.porsemanequran.com در حوزه پاسخگویی به سؤالات تخصصی و عمومی قرآن فعالیت می‌کند و در سال ۱۳۹۰ رتبه اول و لوح زرین برترین سایت عرصه فرهنگ و اندیشه را در پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال کشور به دست آورد.

برچسب‌ها:
مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
http://www.porsemanequran.com/
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید