کتاب «هدیه بابا» براساس حدیثی از امام رضا(ع) منتشر شد
۱۴۰۲-۰۲-۰۹
کتاب «هدیه بابا» در قالب کتاب‌های پروانه ویژه کودکان از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.
کتاب «هدیه بابا» براساس حدیثی از امام رضا(ع) منتشر شد

حدیث امام رضا(ع) بن مایه اثر جدید به‌نشر برای کودکان است. در کتاب « هدیه بابا»، سید ناصر هاشمی، نویسنده کتاب، با الهام از حدیث امام رضا (ع) که از جدشان پیامبر اکرم(ص) نقل کرده‌اند: «مردی نزد سرور ما، پیامبر خدا(ص) آمد و عرض کرد به من اخلاقی بیاموزید که خیر دنیا و آخرت در آن جمع باشد . فرمودند:«دروغ نگو». داستانی امروزى را به نگارش درآورده است.
 کتاب «هدیه بابا» داستان دختری به اسم زهرا را روایت می‌کند که تبلت را به عنوان هدیه روز تولد از پدرش می‌گیرد  او همه جا تبلت را با خود می برد؛ حتی به مدرسه.  اتفاقاتی در مدرسه رخ می‌دهد که زهرا مجبور می‌شود که در ابتدا به پدرش دروغ بگوید.
این کتاب که برای گروه سنی شش تا ۱۰ سال نوشته شده است، تلاش دارد به مخاطبان خود اهمیت راستگویی و دوری از دروغ گفتن را آموزش دهد؛ و در همین رابطه داستانی زیبایی را با زبان ساده و جذاب برای مخاطبان کودک روایت می‌کند
کتاب «هدیه‌ بابا» در قالب کتاب‌های پروانه ویژه کودکان از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در 24 صفحه مصور با قطع وزیری کوتاه منتشر شد و با قیمت 25 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشر  در دسترس کودکان قرار دارد.
این کتاب یکی از جلد‌های مجموعه «یک قصه یک حدیث» به دبیری مجید ملامحمدی و سید احمد میرزاده در به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) است که کتاب‌های «یک مسابقه و این همه ماجرا»، «مسابقه و دوچرخه»، «من و اژد‌ها کوچولو»، «خورشید خورشیدها»، «پول گم شده»، «آقای رنگارنگ» و «یک یادگاری»،«بلیت‌های شهر بازی»، «دست‌های با عطر هلو»، «جشن تولد سارا» و... از دیگر عنوان‌های این مجموعه است. . علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب  و مشاهده سایر آثار می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com مراجعه کنند.یا پیام درخواست کتاب را به شماره 09027652008 پیامک کنند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://news.razavi.ir
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید