قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع): سوغاتی
۱۴۰۲-۰۳-۳۰

پدیدآور: مسلم ناصری؛ تصویرگر: محمدحسین صلواتیان

مشخصات نشر: مشهد، به نشر، 1388

مشخصات ظاهری: 24 ص. مصور( رنگی)

معرفی کتاب:

یکی از راه های آشنا کردن فرزندانمان با سیره و منش ائمه اطهار علیهم السلام بهره گیری از زبان شیرین داستان است. بچه ها از خواندن کتاب هایی که با زبان کودکانه و ساده نوشته شده و همراه با تصاویر زیبا و هماهنگ با متن کتاب هستند، لذت می برند. کتاب «سوغاتی» از مجموعه کتاب «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)» نوشته مسلم ناصری با تصویرگری استاد محمدحسین صلواتیان نیز به بیان داستان‌های از زندگانی امام جواد (ع) می‌پردازد. این اثر با بهره‌گیری از تصاویر مرتبط با داستان‌ها و قصه‌ها برای گروه سنی «ب» تدوین شده و داستان‌های جذابی را به زبان کودکانه بازگو می‌کند.

بیان زندگی و داستان‌هایی از زندگانی امام جواد علیه السلام به عنوان یکی از امامان بزرگوار شیعیان موضوع اصلی کتاب حاضر است که با بهره‌گیری از تصاویر مرتبط با داستان‌ها و قصه‌ها برای گروه سنی «ب» تهیه شده‌است. چرا فرار نکردی، سوغاتی، همان کیسه سکه، تشنه در بیابان و .. از مهمترین قصه‌های کتاب « سوغاتی» هستند.

کتاب « سوغاتی» جلد یازدهم از مجموعه کتاب « قصه های شیرین از زندگی معصومان علیهم السلام» است که توسط انتشارات به نشر( کتاب های پروانه) در 24 صفحه به چاپ رسیده است.

« نوبت به نوبت» ، « هدیه شیرین» ، « مهمان کوچک» ،  « دوستی پنهان» ، « مار و گنجشک»  عناوین برخی از مجلدات مجموعه « قصه های شیرین از زندگی معصومین (ع)» است که برای بچه ها به نگارش درآمده است.

مطالعه کتاب « سوغاتی»  به همه کودکان ایرانی که دوست دارند با شخصیت امام جواد علیه السلام که نهمین امام ما شیعیان و فرزند امام رضا علیه السلام می باشند، بیش تر آشنا شوند پیشنهاد می شود.  

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید