فرشته‌ای در بیابان
۱۴۰۲-۰۴-۰۶

پدیدآور: مسلم ناصری؛ تصویرگر: محمدحسین صلواتیان

مشخصات نشر: مشهد، به نشر، 1388

مشخصات ظاهری: 24 ص. مصور( رنگی)

معرفی کتاب:

یکی از راه های آشنا کردن فرزندانمان با سیره و منش ائمه اطهار علیهم السلام بهره گیری از زبان شیرین داستان است. بچه ها از خواندن کتاب هایی که با زبان کودکانه و ساده نوشته شده و همراه با تصاویر زیبا و هماهنگ با متن کتاب هستند، لذت می برند. کتاب « فرشته‌ای در بیابان » از مجموعه کتاب «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)» است که به بیان داستان‌های از زندگانی امام محمد باقر علیه السلام می‌پردازد.

کتاب حاضر نوشته مسلم ناصری است که متن ساده و روانی دارد و تصویرگری استاد محمدحسین صلواتیان نیز بر جذابیت کتاب افزوده است.

کتاب « فرشته‌ای در بیابان »  با بهره‌گیری از تصاویر مرتبط با داستان‌ها و قصه‌ها برای گروه سنی «ب» تدوین شده و داستان‌های جذابی را به زبان کودکانه بازگو می‌کند.

کتاب «فرشته‌ای در بیابان» از مجموعه کتاب «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)» نوشته مسلم ناصری با تصویرگری استاد محمدحسین صلواتیان است که داستان‌های جذابی را به زبان کودکانه بازگو می‌کند.
کتاب حاضر، جلد هفتم از مجموعه کتاب قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)»  است و شامل حکایات و داستان‌های واقعی از زبان یاران این امام همام می‌باشد که برای مخاطب کودک خواندنی و آموزنده است.

مطالعه کتاب « فرشته‌ای در بیابان» به همه کودکان ایرانی که دوست دارند با زندگی پنجمین امام ما شیعیان آشنا شوند توصیه می شود. کتاب حاضر توسط انتشارات به نشر در قالب کتاب های پروانه  در 24 صفحه رنگی و مصور به چاپ رسیده است. 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت نویسنده از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید