قصه حضرت موسی علیه السلام
۱۴۰۲-۰۵-۱۹

پدیدآور: محمود پوروهاب

مشخصات نشر: قم: براق، 1396

مشخصات ظاهری: 16ص

رده بندی دیویی: س/ق785پ297/156ک

معرفی کتاب:

در قصه های قرآن کریم مخصوصا قصه های پیامبران که بر قلب پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نازل گردیده، نکته ها و عبرت هایی نهفته است که می تواند در انتخاب اصول مهم و اساسی سبک زندگی راهگشا باشد. از جمله داستان های زیبای قرآن، داستان حضرت موسی علیه السلام است. تصویرگری و نگارش کتاب «  قصه حضرت موسی علیه السلام» برای گروه سنی نوجوان تهیه و تدوین شده است.

پوروهاب، نویسنده کتاب « قصه حضرت موسی علیه السلام » با بیانی زیبا و شیرین زندگی آسیه و همسر فرعون را نیز به تصویر می کشد

برشی از کتاب « قصه حضرت موسی علیه السلام »:

آب صندوقچه را آرام با خود می برد. یوکابد همراه دخترش در کنار رود نیل می دویدند. مادر خسته شد ولی دختر صندوقچه را دنبال کرد.

در آن روز آسیه همسر فرعون، همراه کنیزش در کنار رود نیل قدم می زد. یک دفعه چشمش به صندوقچه ی روی آب افتاد. یکی از کنیزان صندوقچه را از آب گرفت. دیدند در آن کودک زیبایی است. آسیه از کودک خوشش آمد و با خود به قصر برد....

کتاب « قصه حضرت موسی علیه السلام» جلد ششم از مجموعه کتاب « قصه های پیامبران» است که مصور است و و خواندن آن برای گروه سنی « نوجوان» توصیه می شود. این مجموعه در راستای آشنایی بیش تر و بهتر نوجوانان با زندگی پیامبران به نگارش درآمده است.

کتاب حاضر در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی موجود می باشد. 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید