کلوچه خال خالی
۱۴۰۲-۰۶-۰۵

پدیدآور:کلرژوبرت

مشخصات نشر: مشهد: به نشر، 1401

مشخصات ظاهری:24

رده بندی دیویی:1401ک59ک590ک

معرفی کتابـ :

یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت صداقت و راست‌گویی در کودکان خواندن داستان‌های پندآموز درباره دروغ و صداقت است. داستان‌های زیادی دراین‌باره وجود دارد و شما می‌توانید با تهیه این داستان‌ها، کودکان را با عواقب دروغ گفتن آشنا کنید. خواندن داستان‌های آموزنده و شیرین برای کودکان، می‌تواند تجربیات زیادی را در اختیار آن‌ها قرار دهد و آن‌ها را از انجام دادن برخی کار‌های زشت مانند دروغ، تهمت و منع کند. ازجمله داستان‌های معروف و تأثیرگذاری که کودکان را با عواقب دروغ گفتن و تأثیرات مثبت راست‌گویی آشنا می‌کند، داستان «کلوچه خال خالی» است.

توصیه می شود والدین و مربیان عزیز برای تقویت راست‌گویی در کودک، پس از مطالعه کتاب « کلوچه خال خالی» در مورد اهمیت راستگویی و صداقت با کودک خود صحبت کنند و نظر کودک را جویا شوند.

کتاب «کلوچه ی خال خالی» به قلم کلر ژوبرت برای کودک و نوجوان نوشته شده است. این کتاب، جلد اول مجموعه داستان های پاپاپا است و در انتشارات به نشر به چاپ رسیده است.

بخشی از کتاب « کلوچه خال خالی»:

پاپاپا و دوستانش روی سنگی یک کلوچه پیدا کردند. پاپاپا فریاد کشید: نگاه کنید بچه ها! تا حالا کلوچه خال خالی دیده بودید؟

کفشدوزک و پروانه سر تکان دادند که نه. بعد این ور رو نگاه کردند، ولی کسی را ندیدند. کفشدوزک گفت: آخ آخ! حیف نیست هیچ کس آن را نخورد؟ .

پروانه گفت: هوممممم! چه بوی خوبی می دهد! فقط یک ذره از زیرش می خورم تا ببینم مزه ی خوبی هم دارد یا نه.

پروانه از زیر کلوچه چند تکه ی کوچولو خورد. بعد کفشدوزک هم همین کار را کرد. پاپاپا آب دهانش راه افتاد. نزدیک تر آمد و پرسید: خوش مزه است؟

بچه ها با دهان پر گفتند: اوهوم اهوم!

پاپاپا کمی این پا و اون پا کرد و توی دلش گفت: فقط یک ذره ....

برچسب‌ها:
مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
برداشت از کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید