صدای دل پیر بابا
۱۴۰۲-۰۶-۱۷

خرید کتاب صدای دل پیر بابا با تخفیف - کتاب‌رسان

پدیدآور: کلرژوبرت

مشخصات نشر: مشهد، به نشر،1402

مشخصات ظاهری12ص

رده بندی دیویی: ص 682ژ953/297ک

معرفی کتاب:

قبل از معرفی کتاب «صدای دل پیر بابا» لازم است بدانیم که در شرایط کنونی نیاز شدید به تربیت کودکان و نوجوانان بر محبت و دوستی اهل بیت (علیهم السلام) و آشنا سازی آنان با معصومان (علیهم السلام) است.

آشنایی و شناخت اهل بیت (علیهم السلام) آثار فراوان روحی و معنوی برای کودک دارد که از نظر تربیتی قابل توجه است.

معرفت اهل بیت (علیهم السلام) موجب پرورش روحیه ایثار، فداکاری، عزت نفس، کمک به محرومان و نظایر آن می شود که در هر شرایطی برای یک مسلمان لازم است. شناخت اهل بیت (علیهم السلام) عامل تشویق انسان به خداشناسی، عبادت، دعا و مناجات است در یک کلمه منشاء همه خوبیها و زیباییهاست.

داستان امامان برای کودکان، از آموزنده ترین داستان ها برای بچه ها است و اگر شما تمایل دارید کودک تان از همان ابتدا با زندگی امامان آشنا شود بهتر است قصه های مذهبی امامان را برای بچه ها بخوانید.

زندگی امامان پر از حادثه های پند آموز و جالب است و این حادثه ها کودکان را با زندگی امامان آشنا می سازند. داستان های زیادی درباره زندگی امامان نوشته شده اند و شما می توانید برای آشنایی کودکان با نام امامان و نحوه زندگی این بزرگان داستان امامان برای کودکان را در اختیار بچه های عزیز و دوست داشتنی قرار دهید.

کتاب «صدای دل پیربابا» اثری به قلم و تصویرگری کلر ژوبرت نویسنده توانای کودکان است. او در این اثر داستانی نیمه تخیلی ماجرای حضور امام رضا (علیه السلام) در شهر نیشابور روایت کرده است. جایی که خیلی از شیعیان منتظر رسیدن  هشتمین امام بودند.

پیربابا همراه با نوه اش خدیجه، به عشق اینکه امام رضا یک شب مهمان آنها شود خانه کوچکش رو آب و جارو می کند، آرزویی که با کمک پرنده ها برآورده می شود و امام  در این سه روز امام مهمان خانه پیرمردی بودند که گرچه منزل محقری داشت ولی دلش به عشق ولایت و امامت می تپید.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید