قرآن در مکتب اهل بیت علیهم السلام با تاکید بر کتاب اصول مذهب الشیعه
۱۴۰۲-۰۷-۱۹

پدیدآور: محمد علی محمدی

مشخصات نشر: قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، 1401

مشخصات ظاهری: 424ص

رده بندی دیویی: م ن/ الف 719 ق 297/417

 معرفی کتاب:

مواجهه حق و باطل قدمتی به بلندای تاریخ دارد و همواره این دو جبهه در برابر هم قرار داشته اند. این مواجهه امروز  نیز ادامه دارد. دشمنان به صورت های گوناگونی به مقابله با اسلام ناب روی آورده اند که ترویج شبهات یکی از این روش هاست. در دهه های اخیر موج حمله ها به اسلام ناب فزونی یافته و از آنجا که ریشه این اسلام خواهی واقعی، مکتب تشیع است، برخی افراد، این مذهب را آماج حمله ها و شبهه ها قرار داده اند. مراکز پژوهشی، تبلیغی- ترویجی در عربستان سعودی و مناطق مشابه، همه ساله میلیون ها نسخه کتاب و مقاله دربردارنده شبهات علیه شیعیان چاپ می کنند و در بیشتر موارد به رایگان در اختیار دیگر مسلمانان قرار می دهند؛ از این رو بر همه اندیشوران و دلسوزان مسلمان فرض است با مواجهه با شبهات یاد شده و دادن پاسخ های علمی و مشخص کردن روش های ناصواب شبهه افکنان، راه وحدت اسلامی را هموارتر نمایند و به روشنگری اسلامی، همت کنند. کتاب « قرآن در مکتب اهل بیت علیهم السلام با تاکید بر کتاب اصول مذهب الشیعه » کوششی برای رسیدن به هدف یاد شده است.

این کتاب در دو بخش تدوین شده است. در بخش اول از کلیات، مفاهیم، مبانی اعتقادی شیعه امامیه و روش های شبهه افکنی وهابیان سخن گفته شده است و در بخش دوم، مهم ترین شبهات وهابیان درباره رابطه شیعه امامیه با قرآن کریم تبیین و پاسخ های آن ها عرضه شده است.

کتاب « قرآن در مکتب اهل بیت علیهم السلام با تاکید بر کتاب اصول مذهب الشیعه » توسط انتشارات « پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» به چاپ رسیده است. 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
مقدمه کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید