رشد شكوفه‌هاي قرآنی در سایه سار پرچم رضوی
۱۴۰۲-۰۷-۲۲
کارگاه‌های قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی همه روزه در خدمت زائران کوچک امام مهربانی ها، حضرت رضا(ع) بوده و سعي کرده با شيوه‌هاي شاد و جذاب، مفاهیم دینی و آموزه‌های قرآنی را به آنان آموزش دهد
رشد شكوفه‌هاي قرآنی در سایه سار پرچم رضوی

رئیس دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌های قرآنی را آشنایی کودکان با آموزه هاي ديني و مفاهيم اسلامي عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کارگاه‌های قرآنی ویژه کودکان در دارالقرآن الکریم و رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
محمد رضا احمدی‌زاده ادامه داد: فضای کارگاه‌های قرآنی بسیار شاد و مفرح است و آیتم‌های متنوعی ویژه کودکان از جمله رنگ آميزي، آداب زيارت، آموزش كاردستي، شعر و سرود، حفظ آيات و احاديث، صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، آموزش آیات کاربردی، آشنایی با اعمال عبادی همچون روزه و نماز در قالب قصه، بازی‌ قرآنی و مشارکتی، امام‌شناسی و آموزش سیره معصومان(ع) تدارک دیده شده است.
وی افزود: کارگاه‌های قرآنی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی  واقع در صحن جمهوری اسلامی همه روزه از ساعت 8:30  الی 13:30 و کارگاه قرآنی رواق حضرت زهرا(س) واقع در صحن آزادی از ساعت 10 تا 13 میزبان کودکان پنج سال به بالا است.
وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری، 93 کارگاه قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهررضوی دایر شده که 2 هزار و 949  نوآموز از آموزش‌های این کارگاه‌ها بهره‌مند شده‌اند

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید