آغاز جشنواره تلاوت‌های تقلیدی
۱۴۰۲-۱۰-۱۱
ثبت‌نام برای حضور در اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از دهم دی‌ماه آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد
آغاز جشنواره تلاوت‌های تقلیدی

زمان ثبت‌نام برای حضور در اولین دوره جشنواره بزرگ تلاوت‌های تقلیدی ویژه پسران ۱۲ تا ۱۶ و ۱۷ تا ۲۲ سال آغاز شد.

در این جشنواره که هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده و تنها از شروع ثبت‌نام اطلاع‌ داده شده است، جوایز مادی و معنوی متنوعی برای برگزیدگان این رویداد ملی در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شده است، از متقاضیان درخواست شده تا ضمن ثبت نام، فرازهای صوتی خود را طی روزهای دهم تا بیستم دی‌ماه به پایگاه اینترنتی

quraniran.ir ارسال کنند.

همچنین صاحبان فرازهای صوتی برتر به مرحله حضوری که هنوز زمان و مکان دقیق آن اعلام نشده است راه خواهند یافت.

در این جشنواره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود، همچنین مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای تمامی راه یافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته خواهد شد.

معرفی جهت تلاوت در محافل داخل و خارج از کشور، ضبط و تدوین یک دوره تلاوت کل قرآن کریم و ... از دیگر جوایز این دوره از مسابقات خواهد بود.

مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه از ماه‌ها قبل وعده برگزاری چنین رویدادی را داده بودند که با شروع ثبت نام آن، فرایند اجرایی این جشنواره آغاز شده است.

در این جشنواره که متقاضیان می‌توانند در تمام سبک‌های مشهور مصری از جمله اساتیدی همچون عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، شحات انور و ... فراز صوتی ارسال کنند. زمان این فرازهای صوتی نباید بیشتر از یک دقیقه و ۳۰ ثانیه شود.

بعد از بررسی فرازهای صوتی از سوی داوران برگزیده، افراد منتخب برای حضور در مرحله حضوری دعوت می‌شوند. مرحله حضوری نیز در امامزاده صالح(ع) برگزار و ضبط می‌شود تا به احتمال زیاد در ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود.

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
ایکنا
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید