وجود امام مهدی علیه السلام از منظر قرآن و حدیث
۱۴۰۲-۱۲-۱۹

پدیدآور: علی اصغر رضوانی

مشخصات نشر: قم: مسجد مقدس جمکران، 1385

مشخصات ظاهری: 80ص

رده بندی دیویی: و587ر297/462

معرفی کتاب:

 در مقدمه کتاب « وجود امام مهدی علیه السلام از منظر قرآن و حدیث » چنین می خوانیم: در عصر کنونی که دشمنان بشریت، افکار و عقاید انحرافی را در جامعه جهانی ترویج می کنند و منجی موعود واقعی را برای حیات و قدرت پوشالی و کاخ عنکبوتی خود خطرناک می دانند، درصدد ایجاد انحراف فرهنگی برآمده اند و با پوچ گرایی، جامعه بشری و اخلاق و رفتار نیکو را مورذ تعرض قرار داده اند.

از موضوعات مورد اختلاف بین علمای عامه و شیعه، مساله ضرورت وجود حجت خدا و ولی الله الاعظم و قطب عالم امکان در هر زمان تا روز قیامت است، خواه این حجت نبی باشد یا امام. علمای عام این مساله را قبول ندارند ولی علمای شیعه به تبع ادله عقلی و نقلی بر این موضوع پافشاری می کنند. در کتاب «  وجود امام مهدی از منظر قرآن و حدیث» به ادله ی قرآنی در این زمینه اشاره می شود. همچنین حقیقت مهدویت با سلسله مباحث مختصر منجی موعود برای مشتاقان علم و فضیلت در این کتاب عرضه شده است. از مباحث مهم ارائه شده در کتاب دو موضوع: وجود امام مهدی (عج) از منظر قرآن و وجود امام مهدی (عج) از منظر احادیث است. 

کتاب « وجود امام مهدی علیه السلام از منظر قرآن و حدیث » در دو بخش کلی « وجود امام مهدی علیه السلام از منظر قرآن» و « وجود امام مهدی علیه السلام از منظر  احادیث» به نگارش درآمده است.

کتاب « وجود امام مهدی علیه السلام از منظر قرآن و حدیث » در کتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی جهت مطالعه و امانت موجود می باشد.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
مقدمه کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید