زبان های هم زمان در تدریس، تبلیغ و تربیت
۱۴۰۲-۱۲-۲۶

 

پدید آور: احد فرامرز ملکی؛ حوران اکبر زاده

مشخصات نشر: مشهد، بنیاد پژوهش های اسلامی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، 1401

مشخصات ظاهری: 328ص

رده بندی دیویی: ز344 ف 485/ 297

معرفی کتاب:

کتاب « زبان های هم زمان در تدریس، تبلیغ و تربیت» الگوی عملیاتی برای افزایش اثر بخشی تبلیغ، تدریس و تربیت ارائه می دهد. در این فعالیت ها حداقل هفت زبان گفتاری، بدنی، پوشش، کنش، منش، نیت، محیط هم زمان فعال اند. ناسازی زبان های هم زمان تهدید و سازگاری آن ها فرصت است. در کتاب« زبان های هم زمان در تدریس، تبلیغ و تربیت » راه های گذار از تهدید ناسازی به فرصت سازگاری آمده است. بحث کوتاه از زبان سکوت در کنار زبان های هفت گانه مورد بحث در کتاب پیوست شده است.

بستر بحث در کتاب « زبان های هم زمان در تدریس، تبلیغ و تربیت » دغدغة ارزیابی مستمر فعالیت هایی همچون تدریس، تبلیغ و تربیت است. در این پژوهش تبلیغ، کانون توجه قرار می گیرد و در مواردی هم به دو فعالیت دیگر اشاره می شود ارزیابی فعالیت تبلیغ، مسائل گوناگونی نظیر ترازو و شاخص ارزیابی را به میان می آورد از آنجا که جستجوی شاخص و ترازوی ارزیابی هر امری مبتنی بر شناخت چیستی آن امر است، در فصل دوم به تعریف تبلیغ و ماهیت آن پرداخته و سپس در فصل سوم مسئله ترازوی ارزیابی مطرح شده است و در فصل چهارم تحلیل تبلیغ به مثابه ارتباط، هویت رسانه ای آن را نشان می دهد و در فصل پنجم مسئله راهبردی سازگاری و ناسازگاری و ناسازی زبان های هم زمان را مطرح می کند و فصل های دیگر به بررسی هر یک از زبان ها اختصاص دارد.

کتاب « زبان های هم زمان در تدریس، تبلیغ و تربیت » در کتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی جهت مطالعه و امانت موجود می باشد.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
مقدمه کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید