آیه ای از نور: قسمت شانزدهم ( ترجمه و توضیح آیه 50 سوره مبارکه روم)
۱۴۰۳-۰۱-۱۵

طرح " آیه ای از نور"که در راستای تدبر و آشنایی بیش تر با مفاهیم قرآنی صورت گرفته است به تفسیر یک آیه یا بخشی از یک می پردازد. در تفسیر آیات نیز سعی می شود رعایت اختصار صورت پذیرد و نیز محتوایی ارائه شود که قابلیت فهم برای عموم را دربرداشته باشد. علاوه بر این که محتوای تولید شده به صورت متن در وب سایت کتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث بارگزاری می شود، کلیپ های صوتی و تصویری هر قسمت از طرح قرآنی " آیه ای از نور" نیز در وب سایت این کتابخانه، کانال اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث در ایتا و پاتوق فرهنگی آستان رضوی در ایتا نیز بارگزاری می شود. مدت زمان هر کلیپ بین یک الی سه دقیقه می باشد.

در ادامه، کلیپ صوتی و تصویری قسمت شانزدهم طرح " آیه ای از نور" که به مرور ترجمه و توضیح مختصری از آیه 50 سوره مبارکه روم می پردازد را مشاهده می کنید.

فَانْظُرْ إِلَى آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ كَيْفَ يُحْيِي الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا إِنَّ ذَلِكَ لَمُحْيِي الْمَوْتَى وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ( روم: 50)

ترجمه: به آثار رحمت الهي بنگر كه چگونه زمين را بعد از مردنش زنده مي‏كند، آن كس (كه زمين مرده را زنده كرد) زنده كننده مردگان در قيامت است و او بر همه چيز تواناست. (مکارم شیرازی)

در سال 1402، پانزده قسمت از طرح قرآنی " آیه ای از نور" تهیه گردیده است و در وب سایت تخصصی علوم قرآن و حدیث بارگزاری شده است. 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
تفسیر نور و تفسیر تسنیم
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید