در سلسله نشست های پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)؛«کرامت ذاتی انسان مبنای عدالت در اندیشه رضوی» بررسی می‌شود
۱۴۰۳-۰۱-۲۶
در هفتاد و پنجمین كرسی علمی ترویجی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با محوریت پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) با شعار «اندیشه‌های تمدنی امام رضا(ع)؛ عدالت برای همه، ظلم به هیچ کس» که از سوی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است، به بررسی موضوع «کرامت ذاتی انسان مبنای عدالت در اندیشه رضوی» پرداخته می‌شود.
در سلسله نشست های پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)؛«کرامت ذاتی انسان مبنای عدالت در اندیشه رضوی» بررسی می‌شود

دکتر مرتضی مرتضوی کاخکی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در سی و سومین پیش نشست ملی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام به ارائه موضوع « کرامت ذاتی انسان مبنای عدالت در اندیشه رضوی»می‌پردازد و دکتر بهزاد بابازاده خراسانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دکتر علی اکبر کریمی، دبیر کرسی‌های علمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خراسان از ناقدان این نشست هستند.
 دبیر علمی این نشست را دکتر وحید ارشدی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی بر عهده دارد و این نشست دوشنبه ۲۷ فروردین از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم اسلامی رضوی، اتاق ۱۲۷ تدارک دیده شده است.
لینک ورود به جلسه مجازی به آدرسhttps://www.skyroom.online/ch/scoaqr/gcir است.  علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) می‌توانند به سایت و کانال کنگره به آدرس  https://gcir.imamreza.ac.ir/fa/ مراجعه نمایند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید