روزنه ای به باغ رازهای سر به مهر : موضوع شناسی معارف الهیه
۱۴۰۳-۰۲-۰۶

خرید و قیمت کتاب روزنه ای به باغ رازهای سربه مهر ( دوره 3 جلدی ) اثر حسین  درگاهی | ترب

پدیدآور: حسین درگاهی

مشخصات نشر: تهران: شمس الضحی، 1400

مشخصات ظاهری: 3ج

شماره دیویی: ر 465 د 297/42

معرفی کتاب:

مولف کتاب « روزنه ای به باغ رازهای سر به مهر : موضوع شناسی معارف الهیه»، در مورد موضوع کتاب خود اینگونه می نویسد: این حرف ها، تدوین و تنظیم شده یادداشت هایی است که در چند دهه اخیر عمرم آنها را نوشته بودم تا فراموش نکنم، یا گفته بودم تا فراموش نشود.

حرف هایی که جواب از سوال هایی است که از عمق جان برمی خیزد و من به آنها دغدغه های گنگ خاکستری می گویم؛ دغدغه های همیشه و همه؛ خردسال و بزرگسال که غالبا برای انسان کلمه هم نمی شود؛ و دل انسان بی بهانه می گیرد؛ سینه اش تنگ می شود؛ و دست از سر انسان برنمی دارد، مگر آنکه یک دل سیر، گریه کند.

کتاب « روزنه ای به باغ رازهای سر به مهر : موضوع شناسی معارف الهیه» در سه جلد و پنج فصل گردآوری شده است.  جلد اول کتاب شامل دو فصل،( فصل اول خلقت نوری و فصل دوم اصل و روح حقیقت الهیه)، جلد دوم شامل سه فصل می باشد؛ فصل سوم: شئونات حقیقت الهیه و اولیای او علیهم السلام، فصل چهارم:مبدا و مقصد خلقت و روش های سیر این مسیر، فصل پنجم: غیبت و ظهور حقیقت.

در جلد سوم کتاب، به مسئله توحید و روش شناسی های اصل توحید؛ الوهیت: یافتن او ( باور بودن او: آمنوا)، ربوبیت، روش شناسی سیر مسیر عبودیت، روش شناسی های ویژه نیل به ولایت امام زمان(ع) و بهره مندی از ایشان در زمان غیبت،روش شناسی اصل معاد، فروع دین، روش شناسی های الهی تعمیق معارف اصول دین می پردازد.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
مقدمه کتاب
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید