آزمون طرح «رمضان، بهار قرآن» برگزار می‌شود
۱۴۰۳-۰۲-۱۸
آزمون طرح قرآنی «رمضان، بهار قرآن» شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه به صورت سراسری از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
آزمون طرح «رمضان، بهار قرآن» برگزار می‌شود

طرح قرآنی «رمضان، بهار قرآن» از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت تفسیر سوره مبارکه برائت به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد.

این دوره ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین استادان حق‌التدریس این دانشگاه است.

مدت زمان آموزش کارگاه آموزش آشنایی با تفسیر سوره برائت ۳۲ ساعت بود و به صورت غیر حضوری و حضوری برپا شد.

آزمون پایانی کارگاه، با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی، به تاریخ شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می‌شود. مهلت شرکت در این آزمون برای هر نفر ۴۵ دقیقه اعلام شده است و نمره منفی ندارد.

تعداد سؤالات این آزمون ۳۰ عدد است و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منبع آزمون در آن شرکت کنند. شرط صدور گواهی، دریافت حداقل امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ یا نمره ۱۴ از ۲۰ است.

این طرح به صورت سراسری و استانی و با هدف ارتقای معرفت دینی و دانش استادان و کارکنان دانشگاه در حوزه فرهنگ و معارف حیات‌آفرین کلام الله مجید، به ویژه آشنایی بیشتر با تفسیر آیات قرآن کریم، در ماه مبارک رمضان سال جاری در تمام واحد‌ها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور اجرا شد

متقاضیان می‌توانند از طریق لینک https://tavanmandyar.ec.iau.ir و از طریق نام کاربری و رمز عبور که هر دو کد ملی است در این آزمون شرکت کنند. همچنین برای دریافت سؤالات خود می‌توانند با شماره ۴۷۳۵۲۱۰ و تلفن پشتیبانی ۴۲۸۶۳۳۷۷ تماس برقرار کنند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
ایکنا
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید