تجدید چاپ کتاب «اخلاق خدمت در آستان‌های مقدس»
۱۴۰۳-۰۵-۰۹
به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی کتاب «اخلاق خدمت در آستان‌های مقدس» برای دومین بار تجدید چاپ و روانه بازار نشر شد
تجدید چاپ کتاب «اخلاق خدمت در آستان‌های مقدس»

این نوشتار محتوای علمی، آموزشی و اخلاق خدمت را در آستان‌های مقدس و در چارچوب متن درسی ارائه داده و مدرسان می‌توانند این متن را پس از تبدیل به محتوای آموزشی با ابزارهای چندرسانه‌ای باکیفیت و تأثیر ماندگار، ارائه کنند.

 متن در ابتدا به شیوه تعاملی یاددهی، یادگیری تدوین شده است و از طریق طرح پرسش‌ها و آزمون پاسخ‌ها مباحث با مشارکت‌خوانندگان پیش رفته است.

دستاورد این مباحث در دو بخش ارائه شده، نخست شامل 5 درس مقدماتی به شناسایی اخلاق خدمت در آستان‌های مقدس، بیان برکات اخلاق خدمت و ترسیم الگوی اخلاق خدمت بر پایه رساله حقوق امام زین العابدین علی بن الحسین(ع) و... می‌پردازد و بخش دوم نیز در 11 درس به موضوع مسئولیت‌ها و فضایل اخلاقی در ذیل موضوعات عمده ، اختصاص دارد.

در حال حاضر 8 درس از مجموعه 16 درس با موضوعات چرا اخلاق خدمت در آستان مقدس؟ برکات اخلاق خدمت در آستان‌های مقدس، خدمت در آستان‌های مقدس، چیستی اخلاق خدمت، حس خوش مسئولیت پذیری، مرام امانت داری، بوی خوش احترام و خدمت عفیفانه به عنوان جلد نخست منتشر شده است و سایر درس‌ها در جلد دوم خواهد آمد.

این کتاب در بخش پایانی خواننده را با آستان قدس رضوی آشنا کرده و ضمن معرفی پیشینه اداره امور آستان قدس رضوی، ساختار و راهبری این آستان مقدس پس از انقلاب اسلامی، آیین‌ها، بنیاد بهره‌وری و موقوفات، بنیاد کرامت رضوی و  سازمان علمی و فرهنگی را نیز،  برای مخاطب تبیین کرده است.

این کتاب توسط جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی تهیه و تالیف شده  و در شمارگان یک هزار نسخه، در قطع رقعی در 152 صفحه با قیمت 900هزار  ریال به خوانندگان عرضه شده است

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید