نتایج آزمون مرحله دوم دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اعلام شد.
۱۳۹۴-۰۹-۱۸


نتایج آزمون مرحله دوم دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اعلام شد.



به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نتایج آزمون مرحله دوم دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم صبح امروز، 10 آبان‌ماه از طریق سایت تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم اعلام شد.
در آزمون مرحله دوم دهمین طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، 704 نفر موفق به کسب حدنصاب نمره شدند و پس از بررسی نهایی مدارک درجه سه، چهار و پنج دریافت می‌کنند و 40 نفر از قبول‌شدگان در آزمون مرحله دوم نیز براساس امتیازاتی که کسب کرده‌اند به آزمون مرحله سوم راه پیدا می‌کنند.
40 حافظ کل قرآن که به آزمون مرحله سوم این طرح، مدرک درجه سه حفظ قرآن را دریافت می‌کنند و علاوه بر آن برای دریافت مدرک درجه دو و یک حفظ قرآن به مرحله بعدی آزمون راه می‌یابند.
افرادی که نام آنها به‌عنوان حائز هر یک از مدارک درجات سه، چهار و پنج و همچنین، مدارک حفظ پنج جزء اعلام شده است، باید یک قطعه عکس جدید 4*3 (با پشت‌نویسی کامل)، یک برگ رونوشت صفحه اول شناسنامه و یک برگ رونوشت کارت ملی خود را حداکثر تا پایان آبان‌ماه، به دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خود ارائه کنند.
یادآور می‌شود، آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از 29 مردادماه تا نیمه شهریوماه به‌صورت شفاهی برگزار شد.

نتایج آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن را اینجا ببینید!



http://old.telavat.com/hefz/WorkBook2.aspx







http://www.iqna.ir/fa/News/3427043

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید