شاه مرادی زاده
کتاب‌های تخصصی نماز اندرویدی می‌شوند
۱۳۹۴-۱۰-۱۷
گروه فضای مجازی: معاون پژوهشی مرکز تخصصی نماز با اعلام برنامه‌های این معاونت برای تبدیل کتاب‌های تخصصی نماز به نسخه دیجیتال، گفت: نسخه دیجیتال کتاب «شیوه‌های دعوت به نماز» در فضای مجازی بارگذاری شد.
حجت الاسلام هادی عجمی، معاون پژوهشی مرکز تخصصی نماز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برنامه‌ریزی برای ارائه نسخه‌های دیجیتال کتاب‌های تخصصی نماز در فضای مجازی خبر داد و گفت: با هدف آسان‌سازی در اختیار قرار دادن محتوای مناسب و با تأکید بر اینکه همچنان معتقد هستیم کتاب‌های منتشر شده همچنان جایگاه و تأثیرگذاری خود را دارد و با فضای مجازی قابل مقایسه نیست، تلاش داریم همه کتاب‌های حوزه نماز را به صورت اندروید در اختیار عموم قرار دهیم.



وی اعلام کرد: بر همین اساس کتاب «شیوه‌های دعوت به نماز» حجت‌الاسلام قرائتی به عنوان اولین کتاب به صورت نسخه دیجیتال در سایت قنوت به آدرس «qunoot.net» بارگذاری شده است و در آینده نزدیک نیز درس‌نامه تخصصی نماز به صورت اندروید شامل پنج کتاب تخصصی نماز بارگذاری خواهدشد.

حجت‌الاسلام عجمی ادامه داد: پس از انتشار این درسنامه، امکان برقراری ارتباط دوسویه فراهم و امکاناتی مانند ارائه پرسشنامه و برگزاری مسابقات مسابقات آنلاین از این درسنامه به آن اضافه می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های آینده معاونت پژوهشی مرکز تخصص نماز نیز گفت: در بیست‌وچهارمین اجلاس سراسری نماز از 28 کتاب اندرویدی مرکز تخصصی نماز رونمایی خواهدشد، که این کتاب‌ها دارای تنوع بوده و ویژه کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، روحانیت، مبلغان، پژوهشگران و درسنامه ارائه خواهد‌شد.

معاون پژوهشی مرکز تخصصی نماز از راه‌اندازی شبکه تلگرام این مرکز به نشانی telegram.me/markaztn نیز خبر داد و گفت: محتوای نماز مناسب و متناسب با فضای تلگرام در این شبکه بارگذازی می‌شود.


منبع:
http://iqna.ir/fa/news/3465189/کتاب‌های-تخصصی-نماز-اندرویدی-می‌شوند
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید